iarasi pe mare + banc cu Basescu

postat de dracu in 2010-07-12 10:57

e bine ca am inceput sa-mi fac planurile de concediu, da mai am de fapt inca vreo 2 saptamani de munca, asa ca m-am intors pe mare.

dupa ce am beneficiat de mirificul “make it yourself” sandwich oferit de transportator (adica o chifla pe care tre s-o rupi / gauresti tu cu mana, ca sa bagi branza la tzipla in ea; bine ca nu a trebuit sa si dormim pe taxi boat, ca ne dadeau scandura si cuie), am ajuns iara pe vapor. colegu s-a carat cu barca cu care am venit io, transfigurat la fatza la gandul ca va pune si el, in sfarsit, gura pe bere rece si nevasta fierbinte (categoric in ordinea asta).

am remarcat cu tristete ca sunt 2 probleme de sanatate reclamate de multe persoane: problemele cu destele de la picioare (un soi de putrezit de viu) si cu zona inghinala (idem), generate de caldura de peste 40 de grade, combinezoanele grosutze, bocancii si cizmele de piele cu tabla inauntru.
unii au probleme cu picioare, altii is opariti la coaie, iar cei mai norocosi se bucura de ambele. io sunt norocos de obicei, si n-am ratat nici ocazia asta.

pe de alta parte, e amuzant sa vezi lumea cum merge de parca are fiecare o galeata de coaie.

si ca sa incheiem intr-un ton de ras, aveti aici un banc super misto cu Base si Boc.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

