domnu Felix, vrei sa fii prietenu meu?

postat de dracu in 2010-09-02 10:23

am aruncat un ochi pe hotzniuz. ca sa constat ca nea Felix motanu, groparul CNSAS (si asta mi se pare mai grav decat orice altceva a facut), isi da si el cu parerea, are solutii nene, nu asa. bine, orice nea Ion poa sa vorbeasca, ca doar e si el om.

pe langa obisnuitele galeti de spume la adresa Baselului, absolut nesurprinzatoare, ceea ce m-a facut sa rad cu lacrimi a fost afirmatia:
“nu am fost de acord ca acest trust de presa (…) sa fie la remorca unui partid, nici macar la remorca unui partid pe care eu l-am fondat si l-am condus”

haaaaaaa ha ha ha ha
really, no shit? sa moara ma-ta, Felixe? pa ce-ai tu mai scump ca turma de vite docile din cur tea ta is toti deontologi unu si unu, care nu raspund la nici o comanda politica????
ha ha ha ha ha

acu nu stiu ce parere aveti voi, da io cred ca asta ne considera incredibil de prosti, de-a dreptu “mentally chalanged”, cum politicos se exprima amerecanii.

un alt moment induiosator este cand precizeaza ca Milica i-a cerut prietenia.
da bah, cum faceam io cand aveam 12 ani (bine, astia care au acu 12 ani cer direct blow job si sex anal, da asta e, evolueaza lumea), numa ca io nu ii ceream prietenia unui borfas chelos si batran, cu pretentii de pulician, ci pustoaicelor disponibile prin zona (tre sa recunosc, si acu le-as prefera tot pe alea in locul lui Felix).

vi-l imaginati pe Milica, cu barba albastra, frecandu-si emotionat mainile transpirate, luat de valuri de caldura si fiori reci pe spinare in acelasi timp, cu se duce timid in fata lui Felix, si cu vocea tremuranda si balbaindu-se ii zice:
“domnu Felix, vrei sa fii prietenu meu?”
iar Felix refuza dom’le, ca el are printipuri
Siktir!

cica si Base cerut prietenia. numa ca la Base, discutia a fost de genu:
“fah boarfo, Felixe, vino incoace si ia-ma la supt. si hai, nu te mai caca atata pe tine ca tu nu pui botu, ca-ti carpesc si una peste masele. treci la supt!”.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

