cum e sa concediezi oameni

postat de dracu in 2010-10-14 12:23

naspa. de tot cacatul.

nu vorbesc acum de aia pe care ii dai afara ca au calcat pe bec, sau ca au futut major o treaba. cu aia e relativ ok. au calcat pe bec, i-ai zburat, simplu si fara remuscari.
nu vorbesc nici de un expat care castiga 500$/zi. ala sigur n-o sa moara de foame, se descurca el cumva.

dar cand tre sa dai afara unu care lucreaza de 7 ani pentru firma, si il dai afara nu pentru ca e el nasol, ci pentru ca pur si simplu nu sunt bani de-ajuns, si e simplu ca altcineva sa faca jobul lui, e nasol. cand stii ca n-ai ce sa-i reprosezi, ca si-a facut mereu treaba ok, e futere.

n-am putut sa ii las pe aia de la cadavre umane sa-i bage mortu in casa omului. m-am dus pe santier, l-am chemat, si i-am zis ca am vesti proaste. si i-am explicat si de ce trebuie sa facem asta.
bine, presupun ca nu-l incalzeste extraordinar de mult daca e dat afara ca asa i s-a sculat unuia, sau din cauza ca tre sa reducem extraordinar de mult costurile, si ca nu-i reproseaza nimeni nimic. rezultatul e acelasi: ramane fara loc de munca.
dar am considerat ca, in primul rand, sunt dator sa-i spun omului in fata ce se intampla. sa ii explic ca nu e vina lui, nu are nimeni ce sa ii reproseze, ci pur si simplu nu ne permitem pe cineva care sa faca doar asta. si ca are oricand recomandarea mea pentru alte firme, ba chiar o sa i trimit chiar eu CV-ul la o firma sora, cu recomandarea mea atasata.

iar cand omul iti spune ca nu ar vrea sa plece din firma, ca lucreaza de 7 ani cu noi, stie pe toata lumea si are relatii bune cu toata lumea, ca are si familie si copil mic, pula mea, asta chiar nu iti imbunatateste cu nimic dispozitia, ci dimpotriva.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

