Votatorii lu Geoana sa-si ceara scuze!

postat de dracu in 2010-01-18 19:42

Votatorii lu Geoana sa-si ceara scuze!

si asta e o chestie spusa la imperativ. nu ca “poate ar trebui”, nu ca “poate n-a fost cea mai buna idee”. NU!
Trebuie sa-si ceata scuze cu “Am fost un dobitoc / o dobitoaca!”.

poate vi se pare ca sunt prea dur? nu e cazul, sunt mai bland decat ar trebui.

oamenii astia, unii pentru un kil de zahar, altii pentru ca s-au lasat spalati pe creieri de o campanie care a durat ani de zile, si in care s-au pompat, fara nici o exagerare, multe milioane de euro, altii datorita unor idei de stanga (ce pula mea o a avea de-a face Prosta cu stanga, e un mister pentru mine) au votat cel mai tampit om din istoria omenirii ca sef al statului roman.

Cel mai mare imbecil din istoria lumii, a fost la distanta d’un floc de a ajunge sef al statului roman, comandant suprem al armatei, sef al serviciilor secrete, cel care numeste procurori si judecatori in functie, si membrii CSM.

Bai, voi va dati seama cat ati fost de prosti???

ala pe care il voiati voi presedinte, ca sa scapati de “dictatura” si de marlanul de Base, ala n-are nici macar o juma de coi, sa zica: “da dom’le, Base a fost mai smecher sau / si partidu loi a fost mai talentat la furat ca noi”.

nu frate, vine cu penibilitati cu paranormalii si flacara violeta . Mama Omida si Nostradamus. reptilienii l-au invins, in pula mea, nu prostia de care sufera genetic.

cum pula mea, frate, ala care isi zice ca merita sa conduca 20 de milioane de oi, sa declare public cacaturi de genu:

“Domnul Basescu crede in mod sigur, pentru ca a folosit si foloseste aceste tehnici, inclusiv oameni pe care i-am vazut eu la Palatul Cotroceni, care fac parte din aceasta categorie.
Pana la urma, au un CV si sunt foarte cunoscuti. Ii stiu si eu pe vreo doi.

Stau si-i intreb pe cei care se ocupa de protectia presedintelui si de integritatea sistemului de securitate nationala ce cauta oameni de acest gen in proximitatea presedintelui,

Haideti sa nu cautam scuze puerile, dar eu am vazut in timpul dezbaterii, deci in dezbaterea respectiva, oameni care lucreaza cu Basescu pe acest domeniu, prezenti exact in dreapta camerei de luat vederi, cum este colega de la camera 4…Isi faceau treaba. Ce faceau, ce nu faceau, nu stiu, dar i-am vazut cu ochii mei, ii stiu cine sunt. si i-am vazut si la palatul prezidential dupa aia, la Cotroceni, in timpul discutiilor cu partidele politice. Acelasi cetatean, stând acolo linistit, intr-un colt, acasa la el, in casa presedintelui României. O fi ceva, domnilor!”

bah, voi sunteti prosti la capu de sus??

iar Prima Doamna ar fi trebuit sa fie asta:

“Nu ştiu dacă e o teorie sau alta, dar era pur şi simplu paralizat, n-a fost tot timpul, au fost anumite bucăţi, care erau probabil decisive. Cred că el le-a simţit atunci. Vreau să spun că am simţit foarte mult eu personal, nu aveam energie, nu mă puteam concentra, nu puteam face lucruri, nu eram eu.”

cre ca prim ministru ajungea ala cu flacara violeta.

iar ala cu “bunu simt” nu scapa nici el ocazia de a se face putin de cacat (e drept, nu se compara cu Prosta):

“Nu, nu m-am simţit atacat. Ori nu s-a reglat tirul, ori sunt eu imun”

deci clar a fost si el atacat, numa ca sa vezi dracie, ori au ratat paranormalii tiru, or era armeanu cu scutu energetic pe felie…

nah, ghinionu lu Prosta ca nu l-a tinut p-ala cu scutu pe langa el…

d-aia zic, toti astia care ati votat ca sef al statului un redus mintal, trebuie sa va cereti scuze!

p.s. bai, deci tineti minte:

daca sunteti vreodata prinsi cu flagrantu in mana, nu e vina voastra, dujmanu paranormal v-o palit cu flacara violeta fix in moalele capului, si d-aia ati faptuit-o, da? daca Prosta impune chestia asta, o face o scuza beton

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

