update la situatiunea lu Dracu

postat de dracu in 2010-02-11 16:45

fin’ca fanii isi smulg disperati paru din cap, si ma dau disparut, pe aceeasi insula cu Elvis si Ciuruitu, am zis sa va mai pun la curent cu ce zice zodiacu despre cele 2 saptamani care au trecut (asa repede??) de cand n-am mai dat un semn de viata.

sa incepem:

sanatate:
in afara de o zi mirifica, in care am beneficiat in acelasi timp de diarie si raceala (senzatii de vis, va recomand…), sanatatea fu relativ corespunzatoare. asa se zice cand esti numai racit, si ai scapat de cacarea cu bubuituri si ruperi de matze.
de sauna si piscina n-am mai avut timp.
la masaj am fost o singura data, dar fiind relativ rupt in gura de vodca & bere, nu prea m-am bucurat de masaj. adica m-a trezit dons’oara Ye Ye dupa fo ora si jumate. nu stiu ce mi-a facut in timpul asta, dar spre bucuria mea eram uleios doar pe burta, nu si la dosul nadragilor. ceea ce e de bine, probabil.

munca:
pai, partea pozitiva a problemei este ca am de munca.
partea nasoala e ca programul meu arata in halul urmator:
scularea la 7:30, trezirea pe la 8:30, cand ajung pe santier, sedinta cu dujmanu la 9 (asta cuprinde si partea de sex, la care revin mai tarziu), hingherit negrii pe plantatie pana pe la 5 seara (mama lor de borfasi, bani si zile libere stiu sa ceara…, da la munca nu prea se indeasa) , plecat la birou, ajuns pe la 6 jumate la birou, inceput munca, terminat pe la 9-10 seara.
same goes for next day. si urmatoarea. si urmatoarea. si sambata. si duminica.
mint, duminica ma trezesc pe la 9, si incerc sa ma feresc s-ajung pe santier.

dicstractie:
pai, dupa ce termin munca, pe la 9-10, ma culeg de pe scaun, ma opresc la faimoasa bodega “3 Ursuleti”, unde dau pe gat in circa juma de ora 5-6 vodci (mici) s-o bere neagra. timp in care ma las compatimit de carciumarese ca “bietu de el, ia uite-l, vai pula lui, asta-i ora de terminat munca???”. daca e pa-colo patroana, da si ea un rand sau 2 de vodca.
dupa care o iau la talpa rapid spre casa, sa nu ma ajunga din urma vodca ingurgitata.

in ritmu asta, daca nu colapsez de oboseala, ajung alcoolic. sincer, parca a 2-a suna mai misto.

financiar:
dupa ce m-am lamurit cu aia de la HR ca-s prost, si ca de fapt ei imi oferisera 300 de iepuroi marire, si nu 100, cum credeam io (ceea ce dovedeste faptul ca io eram mult prea optimist in ceea ce priveste salariul actual), tot m-am lasat greu, mai ca vrea, mai nu se lasa, da d-aia n-avetzi, da parca as vrea un pic d-ailalta.
asa ca papusha de la cadavre umane s-a inervat si-a mai plusat o suta la salariu, incheiind mesajul cu ceva de genu: “da-te-n pula mea de bulangiu, iti ofer 4 sute, ce dracu mai vrei???” adaugand ca ea i-o finutza, si ete, ma poate baga si la planu de pensii a lu mama companie, ca-i sunt simpatic.
planu asta de pensii ar suna initial foarte misto: tu pui 5% din salariu, mama companie pluseaza cu 5%, si cand faci 55 de cotzi, esti fericitu titular a ce s-a strans.
da si aici sunt cateva probleme:
* nu cred ca apuc sa ies la pensie in general, iar de la mama companie nici atat.
* daca vrei sa-ti retragi lozu pe care l-ai bagat, aia 5% lunar, ii vezi inapoi dupa 2 ani de zile, si cu dobanda fix pula.
asa ca a trebuit sa mai refuz inca o data planu de pensii, cu ideea ca daca apuc 55 de ani, e deja o mare realizare.

partea cea mai palpitanta: viata sexuala.
dom’le, e de filme. nici macar in luna de miere n-am avut parte de atata sex.
sex din toate pozitiile, pe la spate, mui, gang-bang-uri, la orice ora din zi si din noapte.
ar fi 2 chestii care ma nemultumesc, totusi.
una:
e numa oral si anal
a 2-a:
din pacate, is la capatu gresit al sulii.

in rest, totu e bine si fromos, ceea ce va doresc si domniilor voastre.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

