porcu pe moarte? Adrian Paunescu

postat de dracu in 2010-06-22 11:10

se pare ca in curand o sa am iarasi ocazia sa spun:

“Another one bites the dust!”

si sa ma veselesc.

dupa propriile declaratii, porcul de Paunescu se pare ca n-o mai duce mult. insteresant de citit e asa zisul lui “testament poietic”, care ne arata inca o data (daca mai era nevoie) cat de ticalos si jegos e personajul cu pricina.

sa facem o scurta analiza pe text. ii comentam opera, cum ar veni

“Otrava pamfletului meu se mută încet-încet la mine în pahar.”
Doamne ajuta, ca sa zic asa. decat sa-i otravesti pe altii, nu e mai cinstit sa te otravesti singur?

“tratamentul… mă obligă la retragere, discreţie, resemnare”
una la mana, nu te cred; a 2-a, e cam tarziu. cu vreo 20 de ani.

“Trăiesc în condiţii tot mai grele şi mai umilitoare, mi s-au luat şi mi se iau, în permanenţă, drepturi, nu ştiu din ce voi putea plăti, la toamnă, obligaţiile fireşti. ”
mda, ce sa spun, tu si inca 20 de milioane de romani. cu ce esti tu mai special decat ei? intr-un mod pozitiv mai special, ca negativ nu-i nevoie sa explici.

“Fac parte dintr-un partid politic care n-a simţit niciodată nevoia să se intereseze de situaţia mea reală şi să încerce să-mi fie folositor.”
bai pesedistilor, bulangiilor ce sunteti, nu v-ati invrednicit si voi sa-i dati o sinecura ceva, un salariu moka de la stat, sef peste vreo institutie fantoma, sa are si gura lui ce sa manance (in afara de cacat).
ce nesimtire dom’le, adica partidu n-are deloc grija de el.
deci omu face parte din partid nu pentru ideile partudului, nu ca sa faca ceva pentru pulimea votatoare, cu ca sa ii ofere partidu ceva. si partidu, ca un bulangiu, l-a tras pe pula.

“În ceea ce mă priveşte, nu cred că mai rezist.”
ete, ce sa zic.. pula mea, ghinion!

am un singur mesaj, din totu sufletu, pentru marele poiet, pulitician si INFRACTOR:

MORI, JIGODIE!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

