Peneleaua catre Pedel

postat de dracu in 2009-12-08 12:44

Draga barbate,

E adevarat ca am plecat si te-am lasat balta cu copiii,cu casa,cu serviciul.
Am luat si banii pusi deoparte.
E adevarat ca mi-am ridicat poalele in cap in vazul lumii,si am fost si cu vecinul,si cu altul .
Stiu ca ti-a fost greu. Stiu ca grijile te-au cocosat, stiu ca nu de putine ori a trebuit sa rosesti si sa-mi asculti ocarile.

Da acuma,ca tot ai fost promovat,eu zic sa vii sa ma ceri tu de la vecinu,da’ sa nu vii cu mana goala:
sa treci casa pe numele meu, sa imi iei alta masina, bona la copii, si poate faci un credit, sa umpli cardurile.

Ca eu sunt de neinlocuit, asa cum o stii de data trecuta!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

