Otopeni – La Iancu

postat de dracu in 2010-01-04 14:02

gata vacanta, inapoi pe plantatie, si peste cative zile se intoarce si sefu sa ma ia la bice. ca unu mi l-a tras cat inca eram pe drum spre casa, nici nu se racise bine “out of office” assistant-u.

Sambata seara am ajuns la Otopeni, sa trag peste noapte acolo, ca sa iau avionu dimineata. la hotelu asta d-aici. pe care vi-l recomand si voua, daca nu sunteti din Bucuresti si aveti un zbor mai de dimineata.

hotelu e ok, camere sunt imense pt o camera de hotel. in functie de bulanu personal, pot si curate. sau nu. io, de exemplu, cand m-am dus in tara, pe 23 decembrie, m-am aruncat la un apartament. care e chiar apartament cu 2 camere. da io l-am luat nu pt 2 camere, ci pt ca avea cada, si nu dus (am io un fix, prefer sa fac baie in cada in loc de dusuiala). si cum mama companie palteste, iar pretu era de bun simt (approx 50E), m-am bagat.
ei, si in cada cre ca zacuse o babaciune sau vr-un mosneag, ca era niste fire de par lungi si drepte (insist, DREPTE, da?) cenusii la culoare care zaceau pe peretii cazii. nu pot sa spun ca m-am inebunit de placere vazandu-le (cre ca preferam sa vaz unele cretze, numa sa fie de muiere; chestie cam greu de ghicit, din pacate), da nu mi s-a aplecat de la stomac sa le spal cu furtunu.
deci, daca aveti stomacu mai sensibil, riscati si d-astea. in rest, relativ curat, asternuturi curate, temebelizor de marime decenta, si nu cacaturi d-alea cu ecranu cat putza de furnica.

asa, da deraiez de la subiect.
am ajuns la Otopeni, am tras la hotel, si normal ca m-a palit foamea. fiind data de 2 ianuarie, am descoperit ca bucatar aveau din penis. era liber omu.
si io eram de-a dreptu rupt de foame. asa ca am intrebat-o pe papusa de la receptie pe unde as putea sa imi umplu matzu. o fost fata de treaba, a dat un telefon la o carciuma, a aflat ca-i deschisa, si mi-a zis ca pot sa ma duc. cum eram deja dupa vreo 5 ore de condus, si terminasem cu condusu pt vreo 3 luni de zile, n-am avut chef sa ma duc cu masina, asa cum ma povatuia intelept veveritza de la receptie. ca voiam si oleaca de udeala la haleala.

deci mi-o zis: restaurant “bla bla”, iesi la sosea, cotesti la stanga, treci de alea 2 pasarele pietonale, traversezi pe malu alalalt, ajungi la rondou, si acolo e. cam 20 de minute de talpa.

zis si facut, ies la drum, baga talpa cele 20 de minute, ajung la mareata carciuma. nu doar ca era deschisa, da era si destul de plina. cum v-am zis, eram sfarsit de foame, ma prelingeam de pe scaun.

am cerut meniul. preturile? surprinzator de mici. adica, erau putine feluri de mancare care depaseau vechea suta de mii. adica 10 lei d-astia d-ai vostri. dupa vreo 5 minute de studiat meniul, m-am hotarat sa ma opresc la un “platou taranesc”. mici, carnati, piept de pui, ceafa de porc, un fel de kaizer, cotlet de berbec. la 27 de lei. de 2 persoane. mai era si de 4 persoane, la 54 de lei. adica vreo 12 euroi.

cum sunt patiti cu platourile “de doua persoane” (la Sibiu, in piata aia de fitze, abia m-am saturat de unu singur dintr-un platou de genu asta), am ezitat intre a comanda unu de 2 persoane sau unu de 4 persoane. v-am zis ca muream de foame.
pana la urma, am zis ca e seara, si sa mananc mai lejer. asa ca am comandat un platou d-asta tzaranesc de 2 persoane, o salata de ardei copti, o juma de kil de vinul casei (feteasca neagra), si niste papanasi cu smantana si dulceata.

oameni buni si femei, m-am spariat cand mi-a adus platoul. si io nu ma sperii usor.
imaginati-va o troaca d-aia de inox cat juma de masa, plina cu carnaraie, cativa cartofi copti cu rozmarin rataciti prin tava, si, imprastiat generos, muraturi si gogosari la otet taiati in bucati imbucabile.

bai, cat eram de flamand, n-am reusit sa halesc decat cabanosii (vreo 4), kaizeru ala fript (tot vreo 4 bucati), pieptu de pui, o ceafa de porc (din 2), un mic si vreo 2 cotlete d-alea (din vreo 4, cate erau in farfurie).

ardeii copti faini, da nu stiu care dracu le-a spus lor ca se pune usturoi zdobit peste ei, ca le-a luat toata dulceata. carnurile un pic nesarate (da nu va opreste nime sa puneti sare si piper dupa pofte). vinu fioaaaarte bun, si papanasii de asemenea o bunatate.

pentru destrabalarea asta culinara, pretul a fost de 61 de lei. nu stiu cum vi se pare vou, da mie 15 euroi pentru o masa la care manca lejer 2 persoane ca mine (la un chintal bucata), nu mi se pare mult deloc.

din ce-am mai vazut si pe la alte mese, ma bucur ca nu mi-am comandat si o salata. pentru ca aia se aduce in niste castroane in care incap minim 5 kile de mancare. si is pe jumate pline la o portie.

deci, daca aveti pofta de mancare decenta (nu va asteptati la stele Michelin), in cantitati marlanesti (in sensul bun al cuvintului), si ieftina ca braga, acolo sa va duceti: Otopeni, Restaurant “La Iancu”, fix dupa a 2-a pasarela cum iesi din Bucuresti, la rondoi.

p.s. logic, reclama pe care le-o fac e absolut moka.
motivul pt care v-am povestit e portia absolut imensa de haleala, si pretul foarte mic.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

