milky fish stinks!

postat de dracu in 2010-01-12 08:53

am cumparat acu ceva timp niste lighioane, pe care le-am bagat sa zaca langa celelalte, in congelator. cum tot timpul is curios sa incerc noutati, iau tot felul de chestii pe care nu le-am mai halit pana acum. si, cateodata, o iau si in freza. asa a fost cazul de data asta.

am vazut niste lighioane in lada frigorifica . pe nume “milky fish”. de pe undeva din asia. am laut 2 bucati, maricele, si le-am aruncat in congelator.
aseara, din lipsa de ocupatie, zic, hai sa gatesc un animal d-asta. l-am scos de la congelator, am observat cu surpriza ca n-are matzele scoase si e plin de solzi. l-am pus la decongelat.

dupa circa o ora de NFS, m-am dus sa vaz ce mai face animalu. se dezghetase.
initial, am avut intentia nobila de a-l beli de solzi, si sa-l fac prajit. intentie care mi-a trecut foarte repede, cand am vazut cum sar solzii prin toata bucataria. asa ca m-am gandit la o metoda de a gati animalu, fara sa ma mai deranjez sa-l curat. adica la staniol.
ce-am uitat sa va spun e ca, dupa ce s-a dezghetat, putea pestele asta. bai, da chiar putea, nu gluma. m-am uitat la el, nu parea stricat, da putea destul de tare. mai ales dupa ce i-am scos maruntaiele…

ma rog, l-am curatat bine, spalat, frecat cu mirodenii, infasat in staniol, si bagat in tava la cuptior. dupa circa o ora de stat la foc mic, s-a facut, asa ca am trecut la mancat, ca mi se lipise stomacu de sira spinarii.

bai nene, tot putea, asta e clar. nu mirosea a stricat, da cre ca miroasea a peste mai rau ca orice peste. carnea nu era rea la gust, destul de ferma si gustoasa. da avea circa 12 milioane de oase. solzii nu se curatau de pe piele nici sa-i futi… asa ca, flamand cum eram, am pigulit vreo juma de ora la nenorocitu ala de peste. care mai si putzea, nu stiu daca v-am zis. mi-am bagut pula pana la urma, am aruncat cam jumate din el.

azi dimineata inca mai putea in bucatarie si pe hol.

deci, daca va simtiti singuri, v-a parasit prietena, n-ati mai vazut pasarica de un an, luati-va un peste d-ala si gatiti-l. o sa ziceti ca o armate de fofoloance s-a asezat pe nasu vostru.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

