jos alcolu’

postat de dracu in 2009-11-11 10:07

cel putin pentru ziua de azi, asa am primit instructiuni de la nea doctorele. cica 24 de ore n-am voie sa pun botu pe alcoale. asta dupa ce mi-am re-populat baru cu 2 neamuri de viziki, vreo 5 de vocta, vreo 2 de coaniace, vreo 2 de tequila. si alte maruntisuri.

din cauza de motiv ca mi-a facut doctorele un vaccin de gripa anti-porc, anti-pasarica sau ceva de genu asta.

aparent, virusu asta de gripa nu se simte foarte confortabil in prezenta alcoalelor. se pare ca ii cauzeaza la ficat.

asa ca ma intreb si io ca prostu, daca tot face virusu urat si nu-i prieste alcolu, nu era mai simplu sa continui tratamentu preventiv cu alcool??? in loc sa ma las intepat si pus la post negru, cu paine si apa?

pula mea, bine ca nu ma pune si la racoare pt 24 de ore virusu asta…

eh, asta e, o sa supravietuiesc io si acestei incercari cumplite…

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

