In sfarsit, pe mare

Dupa 2 saptamani in care mi-am luat futai asa cum nu am luat in viata mea, in sfarsit, am reusit sa plecam pe mare. Ceea ce nu inseamna ca nu mai e de munca, dar in loc sa stau toata ziua in birou si sedinte, mai trag sic ate o tura pe punte din cand in cand.

Chiar a fost o perioada imputita, si un stres teribil. Asa de nasol a fost, ca am inceput sa visez chestii de munca

Ieri a trebuit sa ii dau niste pc-uri (puli in cur, pt necunoscatori) unui coleg. Pentru ca, de fatza cu altii, a facut niste afirmatii si a dat niste sfaturi total imbecile. Drept pentru care am lasat “musafirii” sa iasa din birou, sic and am ramas intre noi l-am luat la maciuci. Pula mea, e inadmisibil ca dupa ce lucrezi cu o procedura de 5 luni de zile deja, sa n-ai habar ce scrie in ea, sis a dai sfaturi tampite. Asa ca i-am tras un perdaf, sa puna mana sis a citeasca procedurile pe care tre sa le stie.

Nu-mi place sa fac chestii de genu asta, sa ma iau de oameni, si incerc de obicei sa rezolva cu vorba buna totul. Numai ca, din cand in cand, daca vezi ca metoda morcovului are efecte zero, renunti si treci la metoda biciului.

Oricum, se pare ca mi-a ramas in minte perdafu pe care i l-am tras omuletzului, si spun asta petru ca l-am visat azi noapte.

Am visat ca dupa ce i-am dat maciucile cu pricina, io m-am dus la culcare. Asta, colegu, demoralizat nevoie mare, a scris un biletzel in care zicea ca io is de vina, dupa care s-a aruncat peste bord.
Ei, in vis eram extrem de prost dispus: pula mea, inteleg ca vrei sa te sinucizi, e dreptu tau, nu ma bag io in viata ta. Da nu la mine pe barja! Si nu in timpu programului de lucru! N-ai decat sa astepti pana terminam treaba si mergem la mal, dupa care n-ai decat sa iti tai gatu sau sa te arunci inaintea trenului, e dreptu tau.

Aolio, asa de sucarit mai eram in vis.. la cat de mult cacat am avut in ultimele 2 saptamani, fix asta imi lipsea… bineinteles, clientu venise calare pe capu meu, si ma futea cu morala ca io is vinovat, ca d-aia s-a sinucis omultetzu, ca i-am dat io pc-uri. Si ca ce, io n-am auzit de “no blame” policy? De ce a trebuit sa fiu asa de aspru cu el..

Pana mea, m-am trezit plin de nervi, cum de a avut colegu tupeu’ sa se sinucida pe vapour, si sa mai s idea vina pe mine. Din fericire, desi nu cred ca i-a picat bine perdaful, nu s-a sinucis peste noapte

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

