in care se povesteste…

postat de dracu in 2009-12-13 21:38

in care se povesteste cum s-ar putea ca Dracu sa aiba un puradel undeva, in Brasov. greselile tinereti, cum s-ar zice.🙂

Am plecat de la Vatra Dornei. spre Brasov, unde ar fi trebuit sa ma intalnesc cu niste prieteni, sa merem pe munte. dupa ce am fost dat afara de o cumatra, care ma invitase sa impart cu ea camera de hotel. platita de ea, fin’ca io eram aurolac. dar asta se va povesti cu alta ocazie🙂

deci, in tren, de la Vatra Dornei. noaptea, spre Brasov. trenul plin ochi de lume, cu multa lume pe coridoare. si mai multa in compartimente.

iarna, frig, zapada. io echipat de scandal. adica de munte. bocanci soldatesti, jeansi, vesta mea de munte (pe care am aruncat-o, dupa vreo 10 ani, la insistentele doamnei Dracu😦 ). o vesta facuta dintr-o geaca din doc a lu taica-miu, de cand avea el vreo 20 de ani, careia i-am taiat manecile si i-am scos captuseala. rucssacul cu cadru primit cadou de la maica-mea, si sacul de dormit, facut cadou de Scorpie (daca ar fi stiut cate gagici o sa treaca prin el dupa ea, cre ca il captusea cu vata de sticla). si-un bidon de plastic, continand alcool dublu rafinat indoit cu apa. vodca era prea scumpa.

imi pun rucsacul pe coridor, e ful de lume. ma pun cu curul pe el, imi scot o Maraseasca, scot si bidonul cu alcoale. trag o dusca, aprin tigarea, arunc o privire in compartimentul din spatele meu. cre ca is 20 de insi acolo… tren de noapte, intre craciun si revelion. bagaje, slanini, bidoane cu vin, tarani, tigani, cativa studenti, miros de oaie, transpiratie, frig. marfa.

in compartiment, pe bancheta de langa usa, 2 gagici. una mica, urata, insipida, cu moaca de soarece. ailalta, blonda oxigenata, cu ceva forme. figura de taranca d-aia zdravana, sanatoasa, cu carnea tare. si corp la fel. ma vede, imi zambeste. ii zambesc si eu, putin zombificat de nesomn si bautura.

dupa un timp, blonda iese pe coridor, la tigare. intram in vorba (nu ma intrebati cum, am uitat textele de agatament de cand m-am insurat🙂 ). taranca, asa cum banuiam. emigrata la Brasov. muncitoare la pula calului. detinatoare de preten. care nu era la locul faptei, ci in Brasov. ii dau sa traga o dusca din bidon. bea, se stramba, e de cacat. ce fitze, dom’le. habar n-are ce e bun…

ne intoarcem in compartiment. inghesuiala maxima, asa ca, fiind cavaler din fire, ma ofer s-o tin in brate. incepem sa ne bajbaim, cu oarecare fereala. limbi in gat, maini pe tzatze, pe sub haina de iarna. cum am zis, dom’le, tzatze d-alea tari, pietroase. nu foarte mari, da sa-ti spargi capu cu ele. ea incepe sa fie oarecum jenata de sula, care fireste, ii dadea onoru.

ne ridicam, iesim iar pe coridor, lasam locul altor amarati care stateau in picioare. fumam, io Marasesti (dumnezeule, ce puteau tigarile astea… ma mir ca s-o maritat dna Dracu cu mine..) ia Assos sau ceva de genu. tigari de bastani, oricum. generos, ii ofer iarasi din alcolu meu. nu vrea. iarasi ceva bajbaiala pe intuneric, maini pe cur, maini pe tzatza, maini la fofoloanca, maini pe sula, maini peste tot. aveam o erectie de spargeai lejer bolovani cu ea.

ne intoarcem in compartiment, s-o eliberat locu, ne cam dor cracii de atat stat in picioare. se aseaza iara la mine in brate, iar bulaneala, mameleala & stuff. profita de erectie, si incepe sa se frece cu curu de sula. credeti-ma, dupa juma de ora de frecat, poate deveni destul de dureros sa-ti freci sula de o bucata de blug. chiar daca dupa bucata aia de blug, si dupa inca una, sade un cur futabil.

iara iesim la tigara si alcool. eu. imi zice de preten. aparent, cam papagal. da vrea sa se marite cu el, sa plece de la tara, sa-si faca un rost la oras. incearca sa ramana bortoasa, ca sa aiba un argument forte. din pacate, nu ii iese gluma. o fi el, o fi ea? nu se stie.

se face dimineata, ajungem in Bv. vreau sa ma duc cu ea? ii spun ca tre sa ma duc la Busteni, sa ma intalnesc cu niste prieteni, si apoi sa mergem pe munte. dar daca nu sunt sigur daca o sa vina aia. daca nu vin imbecilii, promit ca vin la ea (va puteti imagina cat de tanar si prost eram???). resemnata, accepta. imi zice adresa. un nu’s ce cartier muncitoresc (pe langa Spitalul Judetean?). ne imbratisam, ne pupam, de parca eram iubiti de-o vesnicie. pleaca, cu tot cu Fatza de Soarece.

ma duc la Busteni unde, fireste, astept ca un cretin o juma de zi. beau ca porcu. nu apare nici unul din preteni, futu-i in cur. bani, din penis, ceva maruntis. mancare, la fel. unde pula mea sa ma duc??? hai la Brasov, poate dau de cumatra.

tren, Brasov, autobuz, cartier muncitoresc, cu aspect de ghetto, o chestie asemanatoare unui camin. pula mea, la ce ma asteptam? hotel Ritz? bat la usa, iese cumatra blonda. surprinsa la maxim. surpriza si de partea mea, nu ma da afara cu suturi in cur. ma primeste in casa, imi da ceva de mancare. s-o cana de vin d-al ei, de la tara. dupa o litra de alcool indoit cu apa, imi pune capac, si cad la datorie. ma parcheaza in pat.

daca va asteptati la o orgie dezlantuita, cu ea si Fatza de Soarece, futaiuri toata noaptea, bucale, orale, normale, sex lesbi, striptizuri si alte alea: TZEAPA.
am dormit ca porcu, fericit ca am mai ajuns si io intr-un pat. si cam rupt in gura de beat.

ma trezesc dimineata, cu gustul ala fain in gura de dupa betie, da parca ai fi mancat un sobolan mort de 3 luni de zile. numa io cu cumatra. face si ea ochi, si imi spune ca ea si-a luat liber, iar Fatza de Soarece e la scarbici. deci suntem numa noi 2. uraaa, timpul de futut. desi, un dus se impune mai intai. ma spal pe indelete, ca aveam vreo 3-4 zile de la ultima spalare cu smt de raspundere.

ma intorc in camera. singura camera. ne futem, destul de plictisitor si monoton. fara urlete, strigaturi, injuraturi, tras de par, des’te’n cur sau palme pe buci. un misionaresc d-ala clasic, batraneste. capatzana mea inca se resimte, evit sa fac miscari prea bruste.

mai distrug un mit, nu ne-am futut ore in sir, schimband zeci de pozitii din kamasutra. vreo 15-20 de minute de hatza-hatza, fara prezervativ, si cu finalizare. tot d-aia clasica, cu dansa’n’transa. v-am zis ca voia sa ramana bortzoasa, nu-i asa?

termin, ma spal, imi strang catrafusele. un pupic de “la revedere”. ma gandesc: “oare stie cum ma cheama? stie numele mic, ca-s student, din Galati. hmmm, suficient de greu de gasit”. io ii stiu numele mic.

s-am plecat acasa, ca motanul cand vine de pe acoperisuri🙂

daca vedeti prin Brasov un pusti devreo 15 ani, paros ca un urs, ochelarist, si cu degetele mici de la picioare gheboase, sa stiti ca-i ficior’su la Dracu. chiar daca e la altu in curte. pe maica’sa nu ma stiu cum o cheama.

posibil sa fiu creatorul unei familii fericite

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

