eticheta corporatista

postat de dracu in 2010-01-12 15:31

va ziceam io acu vr-un an jumate, cred, care si-o mai aminti (ca io n-am dat de postarea aia, o fi pe undeva), ca labagiul ala de proprietar unde am stat inainte, pe langa faptul ca a luat chelea de pe companie, cerand sa i se inlocuiasca tot tapetul de cacat din camera (tapet pe care il jumulise oarecum Maimuta) pe banii companiei, a mai avut si nesimtirea sa ceara bani pentru chirie pe o luna de zile, cat timp el cica n-a phutut sa-si inchirieze apartamentul, ca i-l repara proasta aia de companie.

deci, schimbat moka tapetul din camera, (aprox 1.000E), si inca 1.100E, chiria pe o luna. dupa ce am stat un an in apartamentu ala in care batea vantu pe sub geamuri. apartament pe care labagiul il inchiria inainte de mine cu 700$, si pe care mie mi l-a inchiriat cu 1.100E. ‘tu’l in gura de labagiu…

drept e, Al de Sus vede, si de mai bine de un an de zile apartamentu ala e gol. n-a mai reusit sa-l inchirieze deloc.

mno, da sa revenim la patania cu pricina.
mama companie (asigurarile, de fapt), a marcat vreo 500E, am mai dat si io din buzunar vreo 400 pentru schimbat tapetu. dupa care, mama companie trebuia sa ma beleasca de restu de 1.100E ce reprezentau chiria. si s-o intamplat ca cumatra de la Accounting care se ocupa de treburile astea s-o carat in concediu, si nime n-a mai stiut nimic. asa ca nu m-au belit de bani anu trecut, ma belesc de 1.100E acu, ca s-o intors cumatra din concediu (nu era misto sa fi plecat din firma intre timp si sa le dau tzeapa?🙂 )

asaaa, si vine azi cumatra la mine, sa-mi spuna ca are nevoie de acordu meu scris ca sa ma beleasca de bani. Mi-am dat acordu acu f-un an de zile pentru treaba asta, i-am explicat io oarecum nedumerit.
faza la care fosta virgina (ca s-o maritat virgina cu englezoiu ei, n-a avut ala acces la savarina donsoarei pana nu a dat cu subsemnatu la starea civila), imi zice oarecum rosind si cu o voce mai mica:
– stiu ca ti-ai dat acordu, da e o mica problema: tre sa atasez la belirea ta mailu prin care te declari de acord
– asa, si cine nu te lasa sa faci asta?
– pai.. stiii.. nu pot sa pun in documente oficiale mailuri care contin expresii de genu “that motherfucker”, “asshole”, “fucking asshole”, “wanker”, “expensive dirty bitch” si alte asemenea dragalasenii.
asa ca, daca nu te superi, iti trimit iara un mail, sa-ti dai acordul pentru belirea salariului, da te-as ruga sa-mi raspunzi fara termeni de genul celor de mai sus.

a trebuit sa fiu de acord, ca deh, pula mea, ce era sa fac???
asa ca i-am raspuns ca n-am incotro, si tre sa fiu de acord sa-mi opreasca din salariu prostia.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

