Dobrogea de Sud, pamant romanesc

postat de dracu in 2010-04-14 21:43

care se astepta la ceva legat de Romanica Mare, tzeapa!

no, gata si cu concediu meu… o fost bun, mi-a incarcat bateriile, si iar mi-a futut cam un salariu… sa mor io, cand ma gandesc la cati bani se duc in concediu, cre ca as iesi mai ieftin sa ma duc in Ibizza. numa ca madam Dracu si cu Maimutica domiciliaza inca pe plaiurile mioritice, asa ca pe acolo tre sa imi fac si io concediile.

deci, dragi tovarasi si pretini, sa revenim la tema emisiunii de azi: Dobrogea de Sud, pamant romanesc (din cand in cand).

ma dusei cu titulara de contract si progenitura la hotel, la vulgari, sau in Vulgaria, dupa cum se exprima Maimutica.

ca orice chestie in viata, nu poci sa spun ca au fost numa bune (sau numa nasoale), da per total a fost ok.

Cazarea a fost la hotelul Arabella, care mi-a oferit cea mai mare tzeapa prin faptul ca fiind in afara sezonului normal, era din penis serviciu de baby sitting. ceea ce inseamna ca visul meu de a zace pe marginea piscinei (sa specific, pe marginea piscinei PLINE era visul meu, ca alea exterioare erau goale) s-a dus pulii de suflet.
la capitolu “chestii naspa” tre sa mai mentionez si piscina interioara, cu o apa in care iti inghetau oole initial (si care s-a mai incalzit dupa ce a zbierat lumea, de la 21 la 29 de grade (ziceau ei)), si care putzea a clor de la 100 de metri. faptul ca piscina interioara era deschisa pana la ora 17 (sau 18, depinde unde te uitai, la receptie sau pe usa piscinei), se incadreaza tot la surprize naspa. pana mea, pana si fiica-mea se duce la culcare dupa 10 noaptea.

camera ok, cu vedere la spatele blocului (ca s-a zgarcit madam Dracu sa dea niste bani in plus, pentru vederea la mare), maricica si curatica. cu cada. si fara net (ala e numa la receptie), ca la orice hotel de aproximativ 4 stele, nu-i asa? plus in tembelizor d-ala cu diagonala de 10 milimetri.

cam asta ar fi cu lucrurile naspa referitoare la hotel si la vulgari. sa le zicem si p-alea pozitive.

mancarea la hotel era mancabila, o tzara mai diversificata ca la cantina de la mine de pe vapor. nu va asteptati la caviar si friptura din putza de prepelitza, da nici ca la cantina studenteasca. un soi de plimba tava mai fitzos, cu destul chestii de ingurgitat cam pentru toate gusturile. vinurile casei, baubile, berea ok, vodca buna. desi n-am apucat sa ma pilesc cu vodca, sa vaz daca ma doare capu a 2-a zi, ca sa-mi dau seama daca vodca e buna-buna sau e ok numa la gust (din motive obiective).

cea mai misto chestie din tot hotelu o constituie pustii (si mai ales pustoaicele) care-s animatori. bai, muncesc omuletii aia cu un entuziasm de spui ca chiar le place ceea ce fac. serviabili, muncitori, saritori, si bune mar.

prin statiune, te simti lejer ca la noi pe litoral. mai putin mizeria. mi-e si mila de bietii vulgari, aia se simt ca in Romania. cre ca am auzit vreo 4 persoane maxim vorbind bulgareste in 4 zile in Nisipurile de Aur . in rest, rumani d-ai nostri in cele 4 puncte cardinale, meniuri si anunturi in romana, bulgara si germana (in ordinea asta).
toti aia de lucra in comert, de la aia de la hotelurile de 5 stele pana la tziganii cu ponei de pe faleza, vorbesc romaneste mai bine decat anumiti conationali care vor autonomie. m-a oprit o tanti pe strada, care avea un chiosculet cu rahaturi de vanzare, sa ma intrebe cum sa zice “buna ziua” in romaneste, ca ea stia numa primu cuvant.
ca veni vorba de rahaturi, nu uitati sa luati cutii de rahat cu femei goale. pe bune, pe capac is poze cu niste bunaciuni care stau goale cu curu in sus, pline de nisip. asta marketing, frate!

intr-una din zile, am zis sa mai facem si altceva, asa ca am dat o fuga pana la Madara. unde l-am vazut pe calaretu cu pricina, care o sa apara si pe moneda euro bulgareasca, cand or reusi si ei sa adopte euro (probabil ca inaintea noastra).
daca tot ajungeti p-acolo, va sfatuiesc sa mergeti si la templul nimfelor (de la calaret la stanga), care arata absolut bestial. un soi de pestera, care de fapt e o scobitura uriasa in stanca. da va asigur ca e mai misto de vazut decat calaretul sau cetatea de deasupra (pana la care iti ies ochii ca la melc daca vrei sa ajungi, cre ca is vreo 2.000 de scari pana pe deal).

in final, nu poci decat sa ma bucur ca hotelierii romani de pe litoral si valea prahovei au luat o mare tzeapa anu asta de Pasti, ceea ce le doresc si de 1 mai, si la vara, si la iarna. pana or invata sa-si respecte clientii, si sa practice preturi in conformitate cu serviciile pe care le ofera. adica ar trebuie sa fie aproape gratis!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

