Din acvariul corporatist

postat de dracu in 2009-12-04 15:20

Asa cum va povesteam mai demult, AM AVUT () din partea Clientul unu cretin irecuperabil pe post de HSE Manager. Ba nene, cumplit de idiot. Aproape la fel de tampit, credit, balos, jegos sugator ca un fost sef d-al meu din Romania (futu’te’n Gurita, imbecilule!).

Am avut nenumarate meciuri cu dobitocul asta de sora medicala. Ca asta era la baza cretinul. Tot respectul pentru surorile medicale, da asta este un cretin si jumatate.
De ce spun cu oarecare dispret “sora medicala”? pentru ca labagiul nu zicea ca e paramedic, ci spunea ca are “studii medicale”. Ceea ce, intr-un mediu plin de ingineri si economisti (sau ambele), te induce in eroare ca ar fi un soi de doctor.

Labagiul asta trist, timp de 2 ani de zile, ne-a sapat cu consecventa. Pe toti romanii de pe proiect, pe toti localii, ba chiar si pe proprii lui locali. HSE Managerul nostru era nu stiu cum, HSE Advisorii erau niste inutili care nu faceau nimic toata ziua, HSE Field Coordinatoru era si asta un nenonoricit, doctorul era un dobitoc incapatanat (ok, la treaba cu incapatanatul are dreptate ) si tot asa.
Chit ca noi ultimul accident ceva mai serios l-am avut in primavara lui 2006, chit ca un audit independent comandat de Client ne-a desemnat ca fiind cel mai bun subcontractor al lor din tara, chit ca rezultatele noastre sunt MAI BUNE decat ale lor, toti eram niste incompenti si niste prosti.

A reusit sa scape de mine de pe proiectul ala, a reusit sa scape de Field HSE Coordinator, l-a facut pe un HSE Trainer sa-si ia lumea in cap (bine, asta era si cam labil psihic).

Asta a fost imaginea de fond.

Dupa cum v-am zis, dobitocul si cretinul s-a imbatat ca un porc la o petrecere a firmei, a cazut si si-a rupt piciorul. Fiind transportat la momentul respectiv cu masina companiei. Ceea ce, daca e sa fim chitibusari, e un accident de munca .

Am ras copios cand am auzit chestia asta, atat eu cat si colegii lui, care il iubesc la fel de mult ca si noi. Mistouri la greu (in sedinta oficiala, cu managementu) cu pedepse de la dumnezeu, justitie poetica & shit.

Booon, acu f-o cateva zile, trimite labagiul un mail:
“Gents
Just to head off the rumour mill, I have today handed in my notice to leave the project. I will leave on 10’th February.“

Fireste, s-a lasat cu diverse urari in mailurile dintre noi. Treburi ca “rupe-si-ar gatu”, “ futu-l in cur”, “intoarca-se cand l-oi chema io”, “dau de baut”, “Dumnezeu e sus si vede” si alte asemenea gingasii, care aratau sincera noastra apreciere.
Nimeni nu s-a obosit sa-i raspunda mailului de la el. Desi ma batea gandul sa ii trimit la misto un mail in care sa ii multumesc pentru buna colaborare si sprijinul acordat.

Azi ma duc pe santier, intr-o vizita scurta. La cantina. Animalu, si el p-acolo. L-am salutat cu un mormait si m-am intors cu curu la el, asa cum procedez de cand nu mai am de-a face cu proiectul lui.

Iesim de la masa, ne intalnim cu un coleg, care e in relatii de sprit cu el. Ala incepe:
– Vaaai, saracu C. Ai vazut cum si-a rupt picioru? Il doare teribil de tare…
Io, razand cu gura pana la urechi
– Really??? I’m so glad to hear that!
– Nu bai, ca e chiar nasol!
– There is a God! Ar fi meritat cu mult mai rau, cum ar fi sa-si rupa gatul, dar pe moment sunt multumit si cu piciorul rupt.
– Zicea ca a trimis mailul ala bulibashei si voua (io cu sefu), si se astepta si el sa primeasca macar un raspuns din politete.
Io:
– Imi pare rau. Da nu mi-a putut trece prin cap nici o urare sau un mesaj de multumire care sa nu sune la misto. Chiar nu pot sa mint in halul asta.

Colegu, lamurit asupra sentimentelor mele crestinesti:
– Pai cand mi-a zis ca nu i-ati raspuns nici unu absolut nimic, i-am spus ca probabil va faceti muci chiar in clipa aia de bucurie.
– Si aveai perfecta dreptate!
A fost raspunsul meu.

Pana la urma, consecventa, stapanirea, stransu din dinti, mersu mai departe, si sapatul (atat cat a fost posibil, ca si el sapa la greu), au dat rezultate. A durat 2 ani, am inregistrat victime dintre prieteni, colegi, dar in cele din urma, A FOST DAT AFARA. De ai lui.

MUIE FRAIERE!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

