Deep Anal. si Ysis.

postat de dracu in 2010-01-27 16:26

cre ca ati remarcat ca de o buca de vreme n-am mai zis ni’ca. ca am o durere imensa la 15 metri in fata penisului de toate imbecilitatile care se mai implanta pe la noi (voi?) prin tara.

motivul nu e, cum s-ar putea banui la prima strigare, lipsa de inspiratie (cu puliticienii de la noi asa ceva e imposibil), ci faptul ca n-am timp nici sa ma cac.

istoria pe scurt:
fusei promovat de la HSE Advisor la Project HSE Coordinator (un soi de HSE Manager, da caruia Clientu ii zice Coordinator ca sa dea mai putini bani). de vreo saptamana ne-a vanit si vaporu pe care tre sa il reparam si apoi sa lucram cu el. in concluzie, am ajuns sa ma scuz ca la scoala generala de la sedinte cu maharii de la Client pentru simplul motiv ca ma cacam pe mine. n-avusesem timp sa ma duc la buda.

deci acu bag ca Migu, ar trebui sa ma clonez in minim inca 2 exemplare, ca sa mearga treaba cat de cat acceptabil. pula mea, daca am ajuns sa muncesc si duminica (zi care, prin definitie, pentru mine e rezervata dormitului), va imaginati ca e groasa treaba.

fireste ca i-am cerut lu mama companie ca, daca tot ma biciuieste ca pe ultimu negru pe plantatie, macar sa sara si cu o coaja de banana in plus la salariu.
raspunsul initial al firmei noastre de cadavre umane a fost:
“ha ha ha (bagati rasu lu Base aici)! Promovare??? Marire de salariu??? Bah negrule, da nu ti-e rusine obrazului?? tu nu stii ca la noi promovarile se fac vara? deci ciocu mic, baga cocoasa la munca, si mai vedem noi pe la vara de promovari si mariri”.
o muie pe fata, ce sa mai. nici macar nu mi-a zis fo 2 cuvinte frumoase inainte, sa fi bagat si ei un “vai tu, ce buze senzuale ai”. nimic frate, a scos mataranga din nadragi si mi-a varat-o pe gat.

normal ca prima mea reactie a fost sa sar din bocanci si sa le umplu frigiderele de carne pt vreo cateva luni. asa ca i-am trimis un mail unei tanti de la firma cu care am io relatii virtuale mai calduroase (i-am trimis martisor pe mail anu trecut, explicand ca e o traditie romaneasca), in care ii explicam ca in principiu nu ma deranjeaza de loc sa trec la CV positia de Project HSE Coordinator, da faptu ca mi se da clantza la bani e posibil sa afecteze serios dorinta mea de a ramane pe termen lung in companie.
a priceput aluzia, si a trimis mailu la aia care cica se ocupa de proiectele noastre.

mno, azi primesc mailu de la o donsoara frantuzoaica cu nume de barbat. in care mi se face o propunere. daca initial m-au tratat cu muie, acu ma trateaza cu sodomizari adanci. pula mea, cel putin asa se exprima ei.

nah, sa videti propunere constructiva din partea mamei companii, echivalenta din punctul meu de vedere cu o sodomizare (chiar adanca, dupa cum precizeaza ei, nu o baga numa putin, numa cu varfu…)

deci, propunerea lor zice cam asea:
“Further to your job position change as a Project HSE Coordinator and our deep anal ysis, we can offer you a salary increase” de 100 de iepuroi.
adica fo 3 iepuroi pe zi, ca sa zic asa, pentru faptu ca io-mi rup coaiele pe pozitia asta, si am o sansa bunicica sa-mi rup si gatu cu ocazia asta.

mah, acu nu stiu ce ziceti voi, da io cand vad “deep analysis” si marirea de salariu de 100 euro impreuna, sunt convins ca e vorba de un typo, si ca de fapt ei voiau sa scrie “deep anal, ysis”. nu stiu ce o insemna Ysis (asta o fi numele meu de gagica??), da partea cu deep anal-u am prins-o la fix si, ce-i mai nasol e ca am prins-o la capatul nepotrivit.

asa ca le-am multumit frumos pentru oferta, le-am explicat ca nu ma coafeaza contravaloarea a 2 mese la carciuma (si nu una de figuri) drept recompensa pentru rupt curu, coaiele si spinarea.
sa vedem daca se mai scobesc in portofel sau se intorc la prima varianta de raspuns, aia cu muia.

acu bine, ati putea sa spuneti ca-s io magar, si ca pe prafu asta mai fac si gat. si ca ar trebui sa zic “Sar’mana, mama Companie!” ca inca am job, si ca nu le-a dat prin cap sa-mi taie din salariu, cum au patit-o destui.
si aveti dreptate, ma bucur ca nu m-au dat afara, nu mi-au taiat din lovele, da nu strica sa incerc, nu-i asa?

mda.. bine ca nu m-au dat (inca) afara, cum a patit un coleg. care a fost concediat pe motiv ca sefii lui sunt imbecili.
pe bune, asta e motivu.
aia n-au stiut sa-si organizeze departamentu, l-au trimis p-asta in misiune, impreuna cu toti colegii lui, n-a mai ramas nici pulea sa faca munca in departament, asa ca l-au dat afara cand a venit in misiune. ca de ce a fost, daca stia ca are de lucru???

no gata, va las, ca nu-i decat 7 seara, si mai am 2-3 ore de munca.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

