Ciutacu (deontologu de 10.000) si ciordeala

postat de dracu in 2010-04-26 09:43

il mai stiti pe deontologu de 10.000 de euroi (negociabil, fireste)?
ala care se dadea mare lebada in lighean, si care se exprima despre plagiat si plagiatori cam asa:
“Nenorocirea profesionala e ca-i plagiatoare. Ceea ce mi se pare extrem de grav; si, dar asta chiar ca nu se mai poate rezolva, toanta.”

fireste, atunci era vorba de alti plagiatori, nu de aia de la el din cur te. aia ai lui is absolut ok.

cand lingaului repetent Ciutacu (stiati ca geniul a remas repetent in facultate de geniu neinteles ce-i el, nu-i asa??? ) i s-a atras atentia ca vitele de pe plantatie au dat copy-paste la tot textu, a avut o reactie tipica de cacanar labagiu, care se stie cu musca pe caciula:
“Vineri, l-am sunat pe Victor Ciutacu pentru a-i spune despre plagiatul făcut de ziarul pe care-l conduce din postura de redactor-şef. I-am spus că am şi anumite pretenţii: ca ziarul să retragă articolul de pe site, să-şi ceară scuze faţă de mine şi de cititorii lor şi pe site şi în ediţia de print, şi să ia anumite măsuri împotriva persoanei care a furat textul cu pricina. Când i-am spus lucrurile astea, Victor Ciutacu m-a întrebat dacă îl ameninţ. A rămas că mă sună după ce se uită peste cele două articole. Nu a făcut-o, iar articolul, în momentul în care scriu aceste rânduri, încă există pe site-ul lor.”

porcu ala batran de Tuca a reactionat fix la fel:
Acum două ore l-am sunat pe Marius Tucă explicându-i şi lui situaţia. Îmi spune să îl sun luni. Îl întreb de ce luni, având în vedere că azi se lucrează la ziar. Îmi răspunde: ”Atunci nu mă mai sunaţi niciodată!”.

deontologie curata bre, ce, nu va era clar?

bineinteles, atunci cand aia de la Adevarul l-au intrebat pe Ciutac de ce fura, replica lui a fost ca nici cacat nu mananca, nici gura nu-i pute. adica el e mic, nevinovat, cu bube in cap, si nu stie nimic. si a mai fost si bolnav cand era mic. asta la cateva zile dupa ce autoarea investigatiei, Emilia Sercan, vorbise cu el la telefon pe tema asta.

Ciutacul, in ultima lui postare, ne zice cum vine treaba ca a ajuns el cel mai cel jurnalizd din romanica:
e vorba de “Muncă şi talent. Plus nişte amănunte…”
Plagiatul cre ca se incadreaza la “amanunte”.

mi-e sila bah de carpele astea de sters pe jos. niste jeguri penale (la propriu, de multe ori). si juma din bovinele din Romania stau cu ochii holbati in Hanteni, si le sorb cuvintele mai ceva ca popilor.

apropo, mizeria de articol copy paste e inca bine mersi pe site-ul Jurnalului National, chit ca au inceput sa le vuina si muile la comentarii. nu l-au scos, si n-ai pus stampila “Ancheta furata de pe blogul Emiliei Sercan” pe el.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

