ce chestie, nu pot vota :(

postat de dracu in 2009-11-22 09:14

da dom’le, nu-i nici o conspiratie mondiala, AS VREA sa votez, da nu pot.

parte din neglijenta mea, parte din prostia statului roman.

prostia mea?
pasaportul e la mama companie, ca sa imi reinnoiasca viza. desi am avut io un feeling aseara ca e posibil sa nu pot vota cu cartea de identitate eliberata de statul unde sunt oaspete (si pe care scrie ca sunt cetean roman), am zis ca poate e posibil ori cu permisul, pe care il am la mine, ori cu cea carte de identitate straina. well, nu e posibil.

prostia statului roman?
un document care a fost emis de statul roman, SPECIAL pentru a vota, si care nu are trecuta pe el o perioada de valabilitate (ceea ce te lasa sa crezi ca, fireste, ESTE VALABIL)… nu e valabil.
Cartea de alegator, emisa de statul roman (pe care o car dupa mine de cativa ani, habar n-am de ce), nu figureaza printre documentele acceptabile pentru a vota.

deci, ura ura ura, votul electronic sau la distanta au avut grija sa nu-l introduca. se pare ca astia de peste granita sunt foarte indisciplinati, si nu voteaza niciodata asa cum trebuie. si nici nu pun botul la un kil de ulei sau o punga de zahar. alte documente cu care te poti indentifica fara probleme ( permis de conducere , de exemplu), nu-s valabile. iar un document VALABIL, emis de un stat strain, care atesta faptul ca sunt cetatean ROMAN , nu e valabil.

nu mi-e asa de tare de chestia cu votul pt prezidentiale, favoritul meu e singurul care n-are emotii daca intra in turul 2 sau nu. dar imi pare rau ca nu pot sa votez pentru referendum, ca sa mai micsoram numarul de imbecili care fac legi atat de idioate.

asa ca o rugaminte:
daca vreo unul din cei care citeste n-avea de gand sa se duca la vot, il rog sa se razgandeasca, si sa se duca la vot in locul meu.
sa voteze cu cine vrea muschiul lui, da de preferat sa voteze PENTRU referendum. ma rog, daca vrea musai sa mentinem haita de 500 imbecili, sa voteze si asa. dar SA VOTEZE in locul meu.

ziceti ca votati ca sa imi faceti mie o favoare personala.

se baga cineva???

pana mea, pt turul 2 o sa fac rost de pasaport… da imi pare rau de referendum de mor.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

