Catzaua zoofila si lezbianca

postat de dracu in 2010-04-20 14:55

avem un coleg la munci, mafiot de natzie. ma rog, el cica nu-i mafiot, da cat poti sa il crezi pe un sicilian care mai si umbla cu banii firmei?

no, asta e un baiat de nota 10, dus cu capu d-a binelea, si foarte haios. numa ca omu are o problema la cap: e obsedat sexual. fara nici un misto, daca as avea pisica mi-ar fi frica s-o las singura cu el, ca mi-ar fute-o. deci omu e clar cel mai mare pasaricar in viata de pe o bucata buna de teritoriu.

colegu cu pricina si-a cumparat acu ceva vreme o chestie pe care o porecleste, nu stiu de ce, caine. seamana de departe, ce-i drept, da la gabarit o oleaca mai mare ca un shobolan bine crescut.

dupa cum va puteti lesne imagina, omu tre sa se bazeze pe carnetzel (ma rog, pe blackberry mai nou) ca sa isi aminteasca exact cate, cand si pe unde cumetre reguleaza, ca n-are nici o sansa sa le tina minte numele.

acu fo 4 zile, ma prinde afara. in fatza cladirii, unde iesisem sa ma incalzesc la soare, ca gandacii primavara. si imi arata o poza pe telefonu lui. o poza in care catzaua lui era infundata cu tot botu intr-o pasarica. nu d-aia care zboara, fireste, ci una cu miros de peste (dupa cum zic gurile rele, io am nasu cam infundat). normal ca am belit niste ochi cat cepele, ca nu mi-a venit sa cred cat poate fi de perversa catzaua lui…

– bai, tu nu esti sanatos la cap! ce pula mea face catzaua ta acolo???
– pai ce, nu vezi? presteaza la pasarica domnisoarei!
– wow, frate, esti dus rau cu capu… cum pula mea mah???
– cine mah, io sa fiu bolnav? io-s cel mai nevinaovat la toata faza asta.

si mi-a explicat omu.

dupa ce a prestat 3 ore la donsoara (acu, o mai fi mancand si el cacat… da asa a zis omu, 3 ore, pot io sa ma cert cu el?), s-o dus si el la bucatarie sa se racoreasca, sa mai bea un pahar cu apa, sa mai ia o iagra sau ce-o mai manca omu. si cica a inceput sa auza din dormitor niste urlete de genu “ooooh, aaaaaah, oi maaaama, daaaa”, da i-a sarit inima din piept. s-a dus fugutza in dormitor, unde si-a gasit catzaua sezand pe burta domnisoarei, si cu botu intre picioarele ei, lingand de zor. iar donsoara facand cum va explicam mai sus.

si, dupa cum spune omu:
“atunci, ce era sa fac? am scos si io telefonu, si am inceput sa fac poze… ca oricum eram in plus in peisaj!”.

ca urmare a celor intamplare, dupa nu stiu cate orgasme, donsoara i-ar fi declarat la modu cel mai categoric “cand pleci din tzara, catzaua RAMANE LA MINE”, chestie la care omu n-a avut curaj sa protesteze, ca si-o lua urat de tot, probabil.
i s-a explicat ca e de departe cea mai extraordinara experienta pe care a avut-o vreodata, si ca nu se compara nici pe departe cu catzaua. chestie care probabil nu l-a umplut de entuziasm, da tre sa recunoastem ca limba unui barbat e mult mai scurta ca unei potai

asa ca acu, de fiecare data cand il vad, fac misto de el, si il intreb daca nu cumva il pune pe el sa le aprinda lumanarile (tipei si javrei) pentru o seara romantica, iar el sta cu prosopelu pe langa ele sa le stearga de transpiratie, si face cafele (respectiv pune oase in castron).

si mai fain a fost cand a venit, sambata, cu javra pe la birou. toate pasaricile erau umectate si in delir, ca ce dulce si simpatica e javra, iar javra le lingea in bot pe toate; chestie care ma facea sa ma cracanez de ras gandidu-ma ce fatza ar face cumetrele deca ar vedea cum o linge pe aia in pasarica.
desi, mai stii, cre ca ar fi bataia pe cine sa-i aiba grija de catza intre cumetre….

pula mea, ma bate gandu sa-mi iau si io un caine d-asta

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2010 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

