bataia s-a fasait, se pregateste violu

postat de dracu in 2009-11-30 12:11

bai, sa mor daca nu-s cretini daca o fac si pe asta.
da, alde Felix, Paturiciu, SOV si lingaii lor de la Irealitate, Hantenili, Cotidiotii etc etc etc.

deci s-a lamurit treaba cu omoru pe care i l-a dat Base pustiului (si tare am impresia ca Prosta nu a castigat puncte la faza asta, ci vitavercea. nemaipunand la socoteala trendul oarecum la vale pe care il avea inainte de turul 1).

desi io ziceam la misto faza ca ar trebui sa puna si de un viol, o orgie, un incest ceva, o crima sau macar o tentativa de crima, iata ca prostia lor calca pe urmele mistocarelii mele. acu nu stiu, poate marii moguli ai neamului isi imagineaza ca o asemena miscare chiar le va aduce puncte. caz in care ma intreb cum pula mea niste indivizi atat de imbecili au reusit sa fure cu succes in Romania.

deci iata noua “bomba” de presa:
Basescu a violat o cumatra si nu doar atat, are si un copchil din flori.

sa recapitulam acuzatiile aduse de data asta:
* viol
* copchil din flori in urma violului
* batai adresate cumetrei (nah, un viol gingas si cu blandete nu suna bine)
* rapire + sechestrare de persoane
* tentativa de crima

pula mea, astia sigur is impotriva lu Base???

p.s. uite, le vand si un pont paturicilor:
sunt convins ca Base, ca orice barbat normal, in tineretea lui tre sa fi participat si la vr-un caft. ori de la o muiere, ori de la sprit, ori combinata. hai, ce pula mea, care n-ati facut niciodata pe cocosu pt o bucatica de pasarica? (nu va povestesc p-a mea, ca-i jenanta… aveam si io si rivalu un chef de batut pt matracuca de-am sfarsit la baut impreuna, dupa un dans ritual in care spectatorii s-au plictisit teribil si au inceput sa ne huiduie).

mno, gasiti unu d-asta caftit de Base si gata, aveti si tentativa de omor.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Noiembrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

