Basescu are datorii

postat de dracu in 2009-12-07 12:00

Noul presedinte Basescu are niste datorii mari, pe care ar face bine sa si le achite cat mai curand.
Desemnearea unui Primi-Ministru ar trebui sa fie conditionata de urmatoarele:

* Anularea oricarui fel de imunitate pentru orice neam de pulitician. de la presedinte la primar.

* Efectuarea unui recesamant al populatiei.
sunteti cu vreo 4 milioane (minim) mai putini in Romania, si majoritatea celor 4 milioane is cu drept de vot. daca se doreste revizuirea Constitutiei , trebuie sa se plece de la numarul REAL de alegatori din Romania, pentru a avea sanse corecte.

* O chestiune pe care Basescu personal o datoreaza expatriatilor (si care va aduce mari beneficii PDL si PNL, si va ingropa PSD) este votul electronic sau / si prin corespondenta.

Oricine va fi premierul desemnat, ar trebui sa isi asume obligatiile astea. iar acestea ar trebui sa apara in programul de guvernare.

Bleen, poate mai ai un nr de telefon de pe langa Base. zi-le si matale chestia asta, poate iese ceva.

later edit:
TREBUIE sa intrati pe blogul tonomatului 10.000E.

ATENTIE, CAD LIBERALI. si pesedisti. de la balcoane.
sa vezi ce bocete generalizate, smulgeri de par, tesle in coaie…
am ras de ma dor falcile.

* tare-mi vine sa ma duc in strada si sa urluuuuuuuuuuuuu cat pot (go on!)
* nu pot sa inteleg de ce diaspora a votat pro basescu (de smecheri)
* toate institutele de sondare ar trebui desfiintate (turambare, ai belit-o)
* Eu zic asa. Noi astia care nu l-am vrut pe Basescu plecam in neagra strainatate si sa vina diaspora aia harnica inapoi sa traiasca ei cu Marlanul Sef.
* Au infrant!La fel ca in 2004.NE-au infrant,din nou.SA NE FIE RUSINE!!!!!!!! (daca sunteti prosti!)
* Traian Basescu and Company…cei care mi-au furat tara…visele…sperantele (da nu te-a futut si-n cur??)
* suntem prosti de n curge scuipat din gura, iar base a profitat d kestia asta (true)
* n-am sa inteleg niciodata, de ce romani care NU traiesc in tara, romani care vin odata la 10-15 ani, pe aici, sa hotarasca soarta mea si a copiilor mei….Nu este corect….. hai sa mori tu..)

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Decembrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

