Rupere de oase, partea a 2-a.

postat de dracu in 2009-09-10 17:50

Continuare de aci. http://new.ablog.ro/2009-09-07/rupere-de-oase.html

Deci, unde ramasesem?
Ne-a carat nenea cu UAZ fo 40 de km de mi-a facut pietrele de la rinichi nisip, spre un lac si o cascada. Si ne-a dus pe un varf de munte unde pula lac, pula cascada. Acu sigur, am putea presupune ca omu avea dreptate, si intr-adevar fusese un lac care a secat. Asta daca mai credeti in basmele cu Fat-Frumos. Pentru ca n-am avzut nici o cascada, si nici o albie secata de lac. Ori, cel putin asta din urma, nu dispare chiar cu una cu 2.

Asa ca ne indreptam spre explicatia cea mai probabila: 3 fraieri straini, plini de bani (cel putin dupa standardele lui), buni de carat pe un drum de magari si de zguduit pana le ies ochii pana undeva pe coclauri. Ca astia voiau sa ajunga intr-un loc anume, mai putin conteaza, da-i in pula mea, ca i-am plimbat oricum.

Pana la urma, nu a fost mare pierdere, ca drumul a fost oricum fain si cu emotii, plus ca uitasem cum e sa mergi cu tractorul.

Ok, ne-am invartit pe platoul ala alpin o bucata de vreme, am baut niste apa de izvor, am facut cateva poze (niste flori superbe, o sa pun poza mai incolo), dupa care ne-am urcat iar in tractir. Asta… tractor.
La urcat a fost cum a fost, da sa cobori cu tractorul ala pe pante de 30-40 de grade (n-am avut raportorul la mine, da erau niste pante greu de urcat si la talpa) a fost o experienta foarte interesanta. Nu puteai sa-mi bagi un ac intre buci…

Am oprit in centrul staului ca borfasu de la volan voia sa manance. Noi am fost baieti cuminti, si am luat numa cate o bere, ca ne-am gandit ca nu ar fi intelept sa iti umbli burdihanul cu kebaburi, cand mai aveam inco fo 2 ore de zdupait prin masina. Borfasu a mancat (spre surpriza mea, nu ne-a cerut sa-i platim mancarea), timp in care noi am fost pe post de exponate de la freak show pentru aborigeni.

Cre ca s-a dat sfoara in tara imediat prin tot satu ca niste indivizi ciudati au aparut in sat, cu scopuri nelamurite. Bine ca n-au chhemat KGB-ul. Da cre ca si alora le-ar fi fosgt lene sa-si rupa curu prin hartoapele alea.
Deci cam tot satu, cu catel, cu purcel, cu gaini, gaste si curci a defilat pe langa carciuma, aruncandu-ne priviri suspicioase. Tizu deja se enervase “ca ce pula mea se holbeaza astia asa la noi, parca ar fi vazut maimute”. Am incercat sa ii explica ca satenii o sa mai vada alti straini, probabil, la urmatoare ocupatie de catre URSS, sau la al 3-lea razboi mondial , asa ca sa ii lasam si pe ei sa aiba o bucurie.

In cele din urma pungasu a terminat de mancat, asa ce ne-am aburcat iara in tractor, si am luat-o la vale.

Pe drum am vazut alte UAZ-uri urcand. Si nu carau 4 + sofer, ca noi, ci aproximatev 23 + sofer. Ba nene, stateau aia ca sardelele.. bag sama ca UAZ-urile astea erau un soi de microbuze, numa ca de teren, mult mai mici si mai zguduitoare. Carau alaea marfa, plus un numar nedefinit de cetateni si puradei, ca nu se vedea decat o incalceala de boarfe, pungi, maini, picioare, si cate o muie strivita de geam pe ici pe colo. Vai steaua lor…

Am mai oprit undeva pe drum pentru un pipi mic, ocazie cu care io am facut si niste poze unor cai, iar tizu si cu A au profitat de ocazie ca sa dea foc unor ferigi uscate. Un alt UAZ cu bastinosi a oprit cand ne-a vazut, si a obtinut un istoric pe scurt de la magarul de sofer a cine suntem, de unde, si ce vrem. Banui ca s-a facut si ceva misto pe seama fraierilor de straini, da asta e numai o banuiala.

In cele din urma, am ajuns la asfalt, prilej cu care rinichii si matele mele au rasuflat usurate.

Ne-am urcat in Dacia noastra, si am plecat in lungul drum spre casa. Am oprit pe drum la un restaurant d-ala fain, cu mese printre copaci si kebaburi bune. Aveam si 5 stecle cu vin rosu Nazli cu noi, care a mers ca uns pe langa carnuri. Le-am terminat si am plecat.

Incepuse deja sa se insereze, si noi mergeam pe malul Caspicii, pe langa niste mlastini, cand ne-a taiat pisarea. O idee nefericita….

Ne-am dat jos din masina, moment in care am fost napaditi pur si simplu de cele mai imputite tantaroaice. Credeti-ma, aia din Delta si nevinovati. Astia nu erau asa de mari, da io in 30 de secunde cat am stat afara din masina, am incasat circa 30 de ciupituri. Motiv care m-a facut sa ma gandesc ca de fapt nu imi vine chiar asa de tare sa ma pis, si ca mai pot astepta vreo juma de ora, pana trecem de mlastinile alea.
Tizu si A n-au fost la fel de fericiti ca mine, problema lor era mult mai arzatoare, si nu mai puteau astepta 30 de minute. Asa ca au avut ocazia de a fi atractia principala la o orgie, dand mui catorva sute de tantaroaice. Daca sunteti inca nelamurit, au fost supti de puli la greu. La propriu.

Am plecat mai departe spre cashile noastre, iar tizu si cu A au picat la datorie, rapusi de oboseala de peste drum si nenumaratele sticle de vin. Timp in care io am belit ochii pe geam la luna plina, si am cujetat la nemurirea sufletului si alte asemenea prostii.
Pe la 23:30 am ajuns acasa, fara alte incidente.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

