Poza din CV

postat de dracu in 2009-09-24 18:12

Bai nene, inteleg ca sunt joburi in care moaca si corpul au insemnatate, oricat ne-am caca pe noi cu politically correct issues.

Nu poti sa pui pe cineva la PR urata ca moartea, ca-ti sperie clientii. Trebuie sa aiba un grad de inteligenta suficient cat sa spuna “toar’shu manager zace in primu birou pe dreapta”. Si sa zambeasca frumos, cu totzi dintzii, sa aiba un decolteu interesant (dar nu vulgar) si un crac misto. Sa-i faca omului placere sa faca afaceri cu tine.

Daca te intereseaza un job de modelling sau de antrenor de fitness, iarasi e important, ca posedand o burta ca a mea, nu m-ar angaja nici pulea pe unu din cele 2. ma rog, poate doar pentru o reclama la bere.

Asa ca imi vine greu sa pricep de ce isi pune lumea poza in CV, mai ales cand asa ceva NU TI SE CERE.

Ca sa luam cazul particular, avem nevoie de un safety officer.
Daca esti barbat, ma doare in cur cum arati. Ma intereseaza sa stii sa-ti faci treaba.

Daca esti muiere, e chiar daunator pentru job, indiferenta ca esti buna sau nu.
Daca esti buna, in loc sa-si vada de treaba Doreli-i, o sa se uite dupa tzatzele tale si o sa-si futa ciocane peste degete.
Daca esti urata cu spume, o sa se sperie si se arunca peste bord (nota: dupa o luna de zile pe mare, notiunea de “urata” e mult restransa fata de ceea ce se intelege in mod normal, cand traiesti printre oameni).

Am inceput sa ma uit pe niste CV-uri pt un job de Environmental Officer. Lasam la o parte faptul ca astia de la HR mi-au trimis numa CV-uri de manageri (pula mea, o fi vreo aluzie finuta??).

Un cv de la o tanti, cv-ul cu poza. Tanti draguta. Si cv-ul misto. De manager. Iar io am nevoie de o pozitie ceva mai jos (ca sa nu zic sub mine ). Deci ok, poza decenta, figura ok, nici de vampa nici de buha. Sa zicem ca merge.

Un nene. Cand am deschis cv-ul, sa cad de pe scaun. Il stiti p-ala cu inelul, cu “my precious” din Lordul Inelelor? Gollum, sau cu pula mea il mai chema? Fix ala e, leit. Daca nu punea nici o poza, era mult mai bine, si poate face to face nu-i asa urat.

Altu imi trimite poza cum sta el galesh intr-o rana, cu cotul sprijinit de birou. Wtf??? Ce vrea sa transmita poza? Care e mesajul? Ca-i relaxat? Ca e in stare sa stea pe scaun? I don’t get it.

Un alt nene a bagat o poza care arata ca si cum ar fi fost trimisa prin fax si fotocopiata de circa 15.000 de ori. Cu greu poti sa vezi unde e fatza. Arata mai mult a pictura impresionista alb-negru decat a poza.

So, what’s the point???

p.s. cel mai misto cv e al unui nene care lucra la o firma care se cheama ceva de genu ” arme de distrugere in masa “.
WTF???

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Septembrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

