Odorheiu Secuiesc si Sighisoara

postat de dracu in 2009-07-24 19:24

no, am terminat prima parte a curateniei in amaratu meu de apartament, asa ca mi-am luat talpasita.

ieri dimineata, am plecat de la Mangalia, si pe seara am ajuns la Odorheiu Secuiesc.
am tras in prima seara la Pensiunea Trasura.
o mamaie care nu prea rupe romaneste. alta limba (cum ar fi engleza), nici atat.
camerele micute, fara aer conditionat, dar curate. cu dus. pret? aproape moca. 800.000 camera de 2 paturi . am servit seara un snitel corect, alaturi de o palinca super, si o slana de se topea in gura. mamaia isi da tot interesu, chiar daca e problema de limba. recomand mai ales pentru lumea cu buget mai redus.
e si ceva spatiu verde, un leagan, gratar si ceaun.

azi am ajuns in sighisoara. si am gasit cazare (ca-o o problema sa gasesti cand e festival) la o pensiune. cre ca se cheama pensiunea Hera. inca mai au locuri la festival, daca va intereseaza, lasati mesaj pe blog.
camere mari, spatioase, baia cu cada (aici au multe puncte in plus de la mine) . o idee de spatiu verde, unde am pus piscina Maimutei, si niste pitici de care nu se mai dezlipeste. ofera numa mic dejun, asa ca va descurcati cu haleala.

de duminica cre ca o sa o tai spre Maramures. Viseul de Sus. poate prinde o plimbare cu mocanita, ca Maimuta a mers deja o gramada cu avionu, da cu trenu, niciodata. si nici cu autobuzu, in afara de ala de aeroport🙂

care sunteti prin preajma si vreti sa beti o palinca / bere / ce dracu s-o gasi, lasati un tel pe blog. ca io nu stiu ce numar de tel am.

s-auzim de bine.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

