muzici

postat de dracu in 2009-10-07 16:25

am cautat ani de zile, ca un disperat filmul Satra. voi, astia mai tineri, habar n-aveti despre ce vorbesc. e un film facut de moldoveni, prin anii 80, despre tigani.
filmu e foarte misto facut, dar muzica e si mai misto.

dupa lupte seculare care au durat fo 2 ani, am reusit sa gasesc mai intai filmul. fireste, numai in limba rusa, asa ca am inteles mai mult nu.
dupa inca f-un an de zile, am gasit prin romania (pe la media galaxy sau diverta) si filmul cu subtitrare in romaneste.

dupa care am mai cautat inca vr-un an de zile, sa gasesc numa muzica din film. pe la magazinele de aici, desi au o gramada de d-astea, se pare ca lumea nu e teribil de innebunita dupa filme vechi, asa ca nici la comanda nu aduceau.

in cele din urma, cand stateam si ingurgitam niste beri, si o priveam pe barmanita cum cauta nu’s ce chestii pe net, am avut o revelatie: i-am zis cumetrei sa caute pe site-urile rusesti de unde s-ar putea descarca muzica cu pricina.
si a gasit🙂

muzica tiganeasca din filmul Satra o puteti gasi aici. sa va incante urechile.

p.s. sper sa mearga linku, ca de la munci nu pot sa intru pe site-uri d-astea.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

