Iar la masaj

postat de dracu in 2009-07-02 11:57

Ieri fusei iarasi la masaj, asa cum am obiceiul saptamanal.
Nu, de data asta nu mi-a mai facut nici un cadou chinezoiaca. Dar am facut o burta buna de ras.

Din motive obiective, ieri am fost cam balonat. Ca sa fiu mai exact, am avut niste basini ingrozitoare in mine. Nu va cacati pe voi, si voi va bashiti, asa ca stiti despre ce e vorba.

Masaju asta chinezesc se adreseaza cam tuturor membrelor, din cap pana-n picioare, mai putin ala care-i cel mai important, pe care nu-l atinge nici s-o pici cu smoala donsoara maseuza. Mno, deci si la picioare.
Faza de incheire a masajului la picior e ca iti ia picioru, ti-l strange la piept (al tau, fireste, nu al ei), dupa care ti-l smuceste brusc.
Ok, io stiam asta, si eram cam emotionat. V-am zis ca aveam niste basini ingrozitoare in mine, nu? Io strangeam din cur cu indarjire, sa nu dau drumu la vreo bomba biologica de genu asta, iar ea trebuia sa ma traga si sa ma zgaltaie de picioare.
Asa ca m-a apucat rasu, doar gandidu-ma cum ar fi ca atunci cand ea ma trage de picior, io sa dau drumu la un basinoi d-ala. Si dai si razi.
Asta, chinezoaica, se uita la mine ca la un om nebun. Nah, nici nu pot s-o condamn. Iti vine nebunu la masaj, tu ii faci masaj plina de seriozitate, si p-ala il apuca din senin rasul. Mi-a zis ea ceva pe limba ei (o fi fost “futute’n cur”, o fi fost “ce ras fermecator ai”, habar n-am).
Imi imaginam ce fatza ar face, ca atunci cand imi trage de picior (cumatra cantareste cam cat un picior d-al meu), as da drumu la o nenorocire d-aia… si ma tavaleam (pe pat, nu pe jos) de ras. Dupa vreo 5 minute (si dupa ce a inceput sa stranga si sa apese mai serios pe diverse organe, ca sa ma doara), am reusit sa ma potolesc.

So, in the end: am reusit, cu mari eforturi, ca la momentul X, cand m-a tras de picior, sa nu dau drumu la bashina. Aveam curu asa de strans ca nu intra nici acu.

Dupa ce am iesit pe strada, am dat drumu la o bashina eliberatoare, care a tinut fo 2-3 secunde, si a lasat o ceata densa in urma mea. Cred ca au lesinat cateva persoane pe strada da nu conteaza, ca puteam sa dau vina pe altcineva (sau altceva: poluare, smog, etc).

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

