(foarte) scurt job interview

postat de dracu in 2009-07-03 16:11

imi suna telefonu:

– ‘na ziua, io sunt cutareasca de la firma X
– mda
– domnu Dracu
– da
– stiti, avem un job pe un proiect in petrol si gaze in Libia, ca Health & Safety Advisor, si voiam sa stim daca va intereseaza
– in LIBIA???? Nu!

a ramas blocata cumatra

– pai…. stiti…

mi s-a facut mila de ea, chiar nu stia ce sa mai zica.

– ok, hai spuneti-mi despre ce e vorba. daca e o rotatie buna, poate discutam
– rotatie???
– da, presupun ca e rotational jobul. nu??? fiind in Libia….
– stati putin, sa verific
– ok

rasfoieste cumatra niste hartii (s-a auzit), dupa care:

– stiti, nu e rotational jobul, e permanent.
– permanent??!! in Libia??? nu ma intereseaza!
– da stiti, ca e job bun, avem niste englezoi care-s foarte multumiti de conditii
– ma bucur pentru ei! (ii tine in camp si le da bere ieftina, probabil, pe saturate. ca astora le ajunge).
– da chiar nu va intereseaza?
– cocoana, io am acum job cu rotatie. cam proasta rotatia, da este. familia mea sta in tara de bastina. iar io vreau sa o vad mai des de o data pe an. deci NU, nu ma intereseaza.
– da poate aveti ceva cunoscuti sau prieteni cu calificarea asta care ar fi interesati?
– am cunoscuti sau prieteni cu calificarea asta, da si ei au tot job cu rotatie. deci nu cred ca sunt interesati
– ok, multumesc!
– o zi buna.

bai, n-am fost in Libia, da am colegi care au fost. ar trebui sa fiu nebun ca sa plec dintr-un loc relativ civilizat, unde poti sa iesi la o bere, o carciuma, un restaurant, o plimbare pe bulevard, strazile sunt sigure, fumeile nu umbla cu sacu in cap, intr-un loc unde te bate soarele in cap toata ziua, iti intra nisipul si-n cur, bere / vodca / vin / alte alcoale nu exista (sau costa 100$ un wiziki) iar bastinosii te fugaresc sa-ti scoata matzele daca ai prins-o de mana pe o gagica care cadea intr-un sant.

deci pana nu fac foamea la propriu, io intr-un loc d-asta nu ma duc.
si fara rotatie. macar daca ofereau si ei un 28/28 (munca/concediu), mai era o treaba.
strangi din buci o luna, dupa care o luna te odihnesti.

da sa ma duc pentru un an de zile acolo???? doar n-am baut apa la gaini…

Later update
ete ca mi-au trimis si mail.
firma e de indieni (chestie care deja imi taie cheful sa colaborez cu ei), sunt astia de aici.

sa videm despre cat e de meseriasa respectiva firma de recrutare :

* mi-au trimis e-mail, dupa ce le-am zis ca nu ma intereseaza jobul lor.
* mi-au trimis atasat, la mailul despre jobul de HSE Advisor, un job description. pentru Senior Geologist. very professional.
* m-am uitat pe site-ul lor. la testimonials. adica unde ar trebui sa scrie aia care-s multumiti de serviciile lor. se pare ca n-a fost nimeni, niciodata multumit de serviciile lor.
* tot la “testimonials”, acelasi text se repeta 8 ori.
* in limba englezo-indiana, launch = lunch. si e scris repetat asa, deci nu e typo.
* casuta de cautare din stanga nu functioneaza.
* pe prima pagina, is o gramada de link-uri care nu merg.

in general, pagina lor de web e cea mai proasta pe care am vazut-o de mult timp incoace.

astia probabil ca au zis ca-s indian, de mi-au facut asa oferta…..

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iulie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

