Black Beauty

postat de dracu in 2009-10-13 12:37

Asta se intampla in vremuri de mult apuse, cand eram ficior la mama, si omenirea era ceva mai aproape de epoca dinozaurilor.

Frate-miu era ciutan (atentie, NU ciutac!) pe vremea aia, prin clasa a 10-a sau a 11-a de liceu. Si inca nu daduse cu nasu de pasarica😀
In imprejurari pe care io personal nu mi le amintesc, frate-miu a cunoscut o … hmmm domnisoara, sa zicem. Una de care era foarte incantat, si pentru care i se aprinsesera urechile binisor. Don’soara cu pricina nu era rea deloc, ba, daca nu m-a lasat de tot memoria, era chiar buna. Futabila, cum s-ar zice. Singura ei problema (desi nu una majora) e ca era oleaca mai tuciurie la ten. Nu chiar fund de ceaun, da sigur n-ar fi avut probleme cu arsurile de soare la plaja.

Frate-miu lipseste intr-o seara de acasa (cica fusese la un chef), si se intoarce spre dimineata radios de-a binelea. Bai, era mai zambaret decat Iliescu, si daca il defenestrai (sunt indragostit de cuvantu asta; nu-i asa ca suna misto??) cre ca nici macar nu cadea pana la partea, ci dadea din aripi si facea tururi de bloc scotand triluri de fericire, mai ceva ca o privighetoare.

Imi amintesc si acu dimineata respectiva. Io cu maica-mea in bucatarie. Apare si frate-miu, radiind. Se duce la geam, si incepe sa-si studieze cu atentie coatele si genunchii. Cu o atitudine d-aia tipatoare de “BAAAAIIII! INTREBATI-MA DE CE FAC ASTA!” cand vede ca nici io, nici maica-mea, nu percutam, incepe sa se matzaie ca dom’le, ce rosaturi are el in coate. Si in genunchi.

n-o bine, ne-a apucat rasu, si pe mine, si pe maica-mea. “da mah, bravo, ai dat si tu la buci prima data. Felicitari!”. Bine, n-am folosit chiar cuvintele astea, ca nu-mi permit in fata maica-mii.

Idila mergea perfect, frate-miu era rupt de dragoste. Io si cu amicu V, care ne mai plimbam prin cartier si mai auzeam una alta, pana la urma am aflat ca respectiva domnisoara nu e deloc o necunoscuta in cartier. Ci dimpotriva, e un soi de personalitate locala. Mai toti baietii de bine o cunoscusera. Biblic.

Nah, e greu sa ii frangi inima unui tanar indragostit, da ocazia de caterinca era prea apetisanta, si nu o puteam lasa sa scape. Asa ca am incercat sa-i sugeram finutz lu frate-miu (“bai boule, cati ai pupat in pula??? Asta e o parasuta bine cotata in cartier, pe care a ars-o cam toata lumea”) ca dragostea lui pura si nevinovata s-ar putea sa fie gresit orientata.

Fireste, ca orice tanar indragostit, concluzia lui a fost ca suntem rai, bulangii, si eventual invidiosi. Asa ca a hotarat sa mearga inainte cu iubirea lui, neluand in seama rautatile si invidia lumii pe norocul lui (bai, deci mi se pare normal, era prima pasarica pe care o vedea fata in fata. Nu judecati prea aspru, toti am trecut prin faza de imbecilitate provocata de dragoste).

Intr-o buna zi, io si cu amicu V iesim la un tur de cartier. Ajungem prin piata cartierului, ne flenduram incolo si-ncoace. La un moment dat, am un soc: vad o cumatra care aducea extrem de bine cu Black Beauty a lu frate-miu…. ii fac semn lu V:
– bai, aia nu cumva e Black Beauty???
– Cum bah? Nu se poate… bai, parca ea e.. seamana prea bine. Da nu se poate mah sa fie ea, ar fi prea de tot!!
– Pula mea, hai sa mergem mai aproape, sa ne uitam mai bine. Nu-mi vine sa cred, cum dracu sa fie asta?
– Hai sa mergem.

Ne apropiem de respectiva domnisoara, ne uitam mai bine. Pula mea, ea e, nu se poate sa semene asa de bine. Hai sa o salutam!
Ne ducem spre ea, o salutam, ne raspunde la salut.
Plecam razand cu lacrimi din piata, nerbdatori sa ii dam vestea cea buna lu frate-miu, si sa facem caterinca de el urmatoarele cincinale.

Black Beauty, Julieta lu frate-miu, iubirea vietii lui, prima pasarica din viata lui, vindea seminte in piata!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Octombrie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

