unii cu care imi place sa lucrez

postat de dracu in 2009-06-30 11:59

bai, m-am plans de multe ori de servicii de cacat in multe locuri in Romania. dar sunt si exceptii.

stiu ca i-am mai laudat odata pe astia, da vreau sa ii mai laud inca odata.

am inchiriat de la ei de vreo 4 ori masina, numai anul asta. de fiecare data au fost extrem de punctuali. masinile au mers fara nici un fel de problema. n-am facut nici macar o pana. banii i-am dat la aeroport, ba in dolari, ba in euro, ba in lei, dupa cum aveam.
am stat si la hotelul lor, si am fost multumit atat de camera, cat si de pret. mi-au facut si discount la camera de hotel, pentru ca inchiriasem masina de la ei.

acu, fin’ca tot vin in concediu, am nevoie sa inchiriez iar o masina. pentru vreo 30 de zile. Dacia Logan MCV , ca o sa mai am de carat niste treburi pe la tara.
pretul il au cam cel mai bun pentru Loganuri MCV. din ce m-am uitat intr-o fuga pe net, intr-un sigur loc am vazut mai ieftin decat la ei. cu 1 euro.

le-am trimis mail, mi-au raspuns in mai putin de 24 de ore. le-am raspuns, si am batut usor saua, cu “un discount pentru clientii fideli e binevenit”.
mi-au raspuns imediat:
“va oferim 5% discount”.

acu, sincer sa fiu, discountul nu-i o avere, nu ma imbogatesc de pe urma lui. 50 de euro.
dar, vorba aia, gestul conteaza .

deci, daca aveti nevoie de o masina si va multumiti cu masini Renault (ca d-astea au), vi-i recomand calduros pe baieti.

p.s. reclama din partea mea e moca.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

