Scurt CV

postat de dracu in 2009-04-01 11:29

Copilarie:

Datator cu sapa
Achievement: cel mai rapid prasitor. Mai rapid decat tzaranii. E drept ca si porumb crestea mult mai aerisit in urma mea

Facultate

Vanzator de noapte in chiosc
Achievement: cunoscut personal ceea ce aveau sa devina in viitor “baietzii de cartier” si cocalarii. Adica aia care furau guma si tigarile de la geam. si care imi explicau ca o soseta de firma e o soseta de firma, dom’le. mai ales daca e alba. Aia mai seriosi: violatori.

Barman
Achievement: inca mi-e rusine de ce am facut. Poate o sa va povestesc odata

Casier supermarket
Achievement: gaurit cu acu intr-o noapte de plictiseala circa 100 prezervative. Contribuit astfel la cresterea natalitatii.

“Gorila” supermarket
Achievement: futut o colega buna, pe masa de macelarie.

Ospatar
Achievement: nici unu, dar nu am mai facut atatea porcarii cate am facut ca barman

Lacatus / Montator de mobila
Achievement: futut secretara directorului. Motiv pt care am fost si dat afara.

Director fabrica chimicale (inclusiv sofer / distribuitor / aprovizionare)
Achievement: chiar mi-a placut jobu, si n-a fost nimic rau in el. Achievementu e al patronului, care a reusit in 3 luni (cat m-am ocupat io de licenta si examenu de stat) sa falimenteze firma. Dupa ce ii triplasem cifra de afaceri in 3 luni.

Dupa facultate (adica apar si in CV)

Dispecer de nava
Achievement: sa traiesc, impreuna cu nevasta, din 10.000lei (vechi, normal) pe zi.

Proiectant tubulatura
Achievement: luna de miere de 3 zile (futu-te-n guritza de sef idiot, muriti-ar pula), inceput de chelie, burta, criza de nervi.

Team leader echipa tubulatura (fo 2 luni, pana am plecat din mama companie)
Achievement: chelie, burta, crize de nervi, plecat din firma cu juma din personalul biroului dupa mine.
Inca nu si-au revenit, futu-i in gura.

Senior work preparator (tot pe tzeava)
Achievement: devenit rasist in urma lucrului direct cu indienii.

Proiectant camashi (d-alea de imbracat, de la Tommy HilfinGer, le muma-n cur de idioti; am vrut sa ma bag si la fabricat chiloti, da nu m-au chemat la interviu. Jolidon )
Achievement: 8 barbati la peste 400 femei. Una facea cafeau, alta masaju etc. (etc nu includea si BJ. din pacate)

Consultant Maximo
Achievement: futut echipa proiectanti smecheri, care credeau ca ma prostesc pe mine.

HSE Engineer
Achievement: neinteresant, chestii profesionale

HSE Advisor
Achievement: neinteresant, chestii profesionale

imi ofera careva un job?

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

