Ritualul de imperechere al danezilor

postat de dracu in 2009-03-26 15:16

Am ramas dator cu alte cateva ziceri despre vizita in Copenhaga.

Am avut ocazia sa observ (la mana a 2-a, nu prima J) ritualul de imperechere al danezilor.

Ok, sa incepem.

Intr-una din seri, am iesit la carciuma unde devenisem deja d-al casei. Se adunase destula lume, categoria tineret-sperante marea majoritate. Io fiind deja un soi de babalic p-acolo (unde pula mea s-or aduna astia peste 30 de ani in Copenhaga, by the way??).

Am stat la masa, am lins fo 2 beri. La masa alaturata, un grupulet de vreo 5 persoane. 2 masculi si 3 veveritze. S-au prins ca-s strain de meleaguri, asa ca am inceput sa ne conversam. Diverse. In cele din urma, tipii si cu o tipa s-au carat, io am ramas la masa cu 2 cumetre. Una blonda, mai masiva putin, si mai vorbareata. Si o bruneta frumusica, da care nu vorbea prea bine engleza. Blonda statea langa mine, asa ca vorbeam mai mult cu ea.

Blonda se carase de acasa, fin’ca era meci. Si, in seara meciului, conform spuselor ei, putea sa umble in pasarica goala pe acolo, putea sa-si bage un morcov in fund, sau sa si-o traga cu cainele, ca prietena-su n-ar fi observat nimic. Deci l-a lasat fumeia acasa si ea a iesit la spritz cu prietenii.

Bruneta nu stiu ce status coital avea, dar ii umblau ochii ca girofaru dupa diversi. In cele din urma, a pus ochii pe unu. Tipul, o idee mai mic decat mine de statura, tinerel (si dobitoc, se va vedea mai tarziu), si genu care trage de fiare. Si el, venit cu o gasca de amici.

Dupa ce l-a localizat bruneta, a inceput ritualul de curtare. Spre deosebire de Romania, unde masculu tre sa faca toata treaba (sau cel putin asa era pe vremea cand eram io pe piata), aici cade in sarcina fumeii. Nu stiu de ce, nu ma intrebati.

In tot timpul asta, io am stat cu blonda la masa, iar ea imi traduce ce se intampla. Si amandoi radeam de ne spargeam, pe seama bruntei (blonda a declarat cu satifactie ca, desi e lipsita de sula pe perioada meciului, e de-a dreptul incantata ca nu mai tre sa treaca prin asa ceva).

A inceput bruneta prin a se duce pe langa el. Omu statea la bar, pe scaun d-ala cu picioroange. S-a invartit pe langa el, l-a salutat, i-a zambit cu toti dintii. Omu, politicos, a raspuns. Desi nu foarte entuziast (poate si din cauza ca era deja cam pula). S-a apucat fumeia de glumite, i-a pus mana pe bicepsi, s-a lipit de el, i-a mai soptit nu’s ce pula mea la ureche. Omu a cedat, dupa vro 15 minute. Se intoarce cu el de o aripa la masa.

Io cu blonda iesim afara sa fumam. Dupa fo 10 minute, cand ne intoarcem, deja astia se pupau. Situatia deja evolua promitator pentru bruneta. Era deja zambareata, cu gura pana la urechi. Desi, mai avea ingrijorari.
Conform zicerilor blondei, mai are un mare pas de facut: sa-l invite la ea acasa. Bruneta totusi era oarecum optimista ca omul va accepta (v-am zis ca bruneta era o bunaciune??? Ei, daca nu, va zic: ERA BUNA, frate).

Omu fuge la bar, bruneta sta circa 2 minute la masa cu noi, dupa care fuge sa-l recupereze pe animal. Operatie nereusita initial, ala voia sa stea cu gasca. Bruneta a inceput deja sa-si puna semne de intrebare, daca nu cumva va fi nevoita sa apeleze (iar) la vibrator.

Dupa vreo 15 minute, se duce iara dupa maimutoi. Se lupta putin cu el, il recupereaza, il aduce la masa, si se hotaraste sa dea atacu final: il invita la ea acasa.
Io deja eram pe jos de ras, blonda mustacea, da nu radea cu aceeasi pofta ca mine. Si-o fi amintit de situatii asemanatoare prin care a trecut si ea.

Deci, cum va ziceam, il invita bruneta la ea acasa. Prostu incepe cu: “da unde stai?, Vaaaai, asa departe?”, “da stii, io ma duc la munca maine!”, “metroul se opreste la unu noaptea”. I-am zis blondei sa ii transmita bivolului ca circula autobuzele pana la 5 dimineata.
Beleam ochii mari, cum se roaga tipa de el sa mearga cu ea, si nu-mi venea sa cred.
Am rugat-o pe blonda sa il intrebe, daca e cumva: insurat, gay, impotent. Sau, pur si simplu, mult prea prost.
Nu stiu de ce, nu l-a intrebat.

Bai, deci nu mi-a venit sa cred, pe cuvant. S-a rugat bruneta de el vro 20 de minute sa mearga cu ea, si el nimic. O sa-mi ziceti ca poate nu-i placea bivolului de ea. Pai atunci la ce pula mea se mai pupau??? Mananci un cacat, mananca-l pana la capat. Desi, v-am zis, tipa era chiar faina. Si io am gusturi bune la femei, dupa cum stiti (din poze, cel putin).

In cele din urma, plavanu s-a carat, si bruneta a inceput sa traga mai tare cu spritu, demoralizata la maxim.
Blonda mi-a explicat ca e o situatie extrem de uzuala, si ca a patit-o si ea de cateva ori.
Mie mi se parea ca visez, si i-am explicat ca la noi, astia mai latini, tipul ar fi fost batut cu pietre in piata publica, ma-sa l-ar fi dezmostenit si ar fi spus ca n-a avut niciodata un asemenea copchil, iar tac’su l-ar fi castrat si si-ar fi facut sepuku, de rusine.

Faza si mai surprinzatoare a fost ca, dupa aia, au inceput sa se perinde aia din gasca tipului pe la masa noastra, si sa-i explice fumeii ce baiat bun e ala.
Wtf??? Tipa deja voia sa-l futa oricum! Ce rost avea sa-i puna aia pile dobitocului??? Sau voiau sa il fereasca de one night stand, si sa ii gaseasca o relatie serioasa ?

Ultima faza chiar n-am priceput-o.

Am incercat s-o consolez pe bruneta (cu vorba numai), si sa-i spun ca ala ori e gay, ori e impotent. Ori ambele.
Da n-a tinut (se vede ca o mai patise inainte).
Si-a terminat spritzu catranita foc, a insfacat-o pe blonda de o aripa si s-au carat.

Io am ramas sa mai rad putin, si sa-mi treaca durerea de burta (de la ras).

Mah, ce pot sa zic, Danemarca e o tara foarte misto daca esti mascul, si stii de unde se apuca o fumeie😀.
Pentru ca marea majoritate a danezilor se pare ca nu stiu.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

