putina cenzura. cam cat paprika in gulash

postat de dracu in 2009-03-23 02:57

de data asta, nu e vorba de PSD sau de PNL, asa cum s-ar putea banui la o prima impresie.
ci de UDMR.

v-am mai zis de Tihi, cetatean roman de origine minoritara🙂.
omu are un blog, si isi sutine ideile privind autonomia teritoriala pe criterii etnice , si alte subiecte legate de minoritatea mahiara.

no, nimic rau in asta, e dreptul lui sa isi sutina ce idei vrea, si cum vrea.

problema e ca printre cititorii lui se afla si un ziarizdu sulii, un retard pe nume Petru Clej. cica, mare frana de tricicleta pe la BBC (rau a ajuns BBC-ul pe cuvant), intr-o bucata de vreme.

pe langa faptul ca i-as trage o muie pentru insultele aduse moldovenilor, omuletu asta frustrat nu se poate abtine sa nu insulte persoanele. retardul ziarizd nu e un stare sa atace o idee (pula mea, de unde nu-i, ce sa ceri?), si ca atare ii ataca pe cei care spun acea idee.

din 9 comentarii la postarea pe tema prejudecatilor maghiarofobe a lui Tihi (articolul e al lui Tihi, nu prejudecatile maghiarofobe. el are d-alea romanofobe ), retardu sulii a reusit sa atace d-am-pulea de 9 ori persoane, si nu idei.

m-am simtit obligat sa ii dau replica. din pacate, pe blogul lui Tihi limbajul trebuie sa fie cu mult mai civilizat decat pe al meu, si chiar mi-am controlat la maxim limbajul. am considerat ca cele spuse de mine sunt mult mai finutze decat cele spuse de ziarizdu sulii.

ete, urmeaza aici ce am scris:

si o constatare in legatura cu ziarizdul Clej:

din 9 comentarii facute la aceasta postare, in toate cele 9 a reusit performanta de a ataca persoanele, si nu ideile.

citeste, te rog, Tihi, comentariile “liberalului” Clej si ai sa te convingi. nu exista nici macar un singur comentariu in care sa nu atace pe cineva.

sigur, ziarizdul e un liberal vestic, noi astia care nu suntem de acord cu ideile tale / voastre (si contestam ideile tale, nu te insultam pe tine sau ai tai), suntem:

* “moldoveni”,

* sovini,

* derbedei,

* patriotarzi,

* pitecantropi,

* obraznici,

* agresivi,

* zombi,

* de conditie proasta,

* suferind de complexe de inferioritate,

* rasisti,

* infami etc

a se retine ca toate aceste dragalasenii au fost scuipate de catre ziarizdul sus pomenit la doar un singur articol. presupun ca se comporta la fel de bolnavicios de fiecare data cand e contrazis.

si totusi, exista o ultima parte pe care Tihi a cenzurat-o.

ma rog, e blogu lui, face ce vrea. dar am zis ca e bine sa apara la mine.

Tihi, felicitari. misto potaie de paza ti-a tras. merita un os pentru prestatia de la articolul asta.

p.s. Vadim avea si un ungur la el in partid.

presupun ca ziarizdul Clej e copia in oglinda in UDMR a mascariciului PRM.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

