prima zi de Copenhaga

postat de dracu in 2009-02-24 01:42

bre, incep cu concluzia, ca de obicei.
is varza de oboseala.
gata, aia plictisiti poa’ sa nu mai citeasca mai departe.

am avut de mers vreo 5 ore cu avionu, pana in frankfurt. timp in care am apucat si io sa soilesc vreo 2-3 ore.
ce pot sa zic, au avioane misto astia de la Lufthansa. un Airbus 330 (sau 320, sau ceva de genu asta). mare, spatios, si cu ecran pe spatele fiecarui scaun, sa isi aleaga fiecare ce vrea muschiu lui sa vada.
puteti sa ziceti ca-s tzaran, da acu e prima data cand am parte de asa ceva.

in frankfurt, m-am bagat in vreo 3 custi de sticla d-alea pt fumatori, unde am fumat circa 5312 pachete de tzigari la fiecare tzigara proprie. oricum, mai bine ca la Stambul, unde nu se mai fumeaza deloc (‘tu-le muma-n cur). s-am ras s-o bere, normal. n-am scapat ocazia de a-mi lua din duty free o stecla de Glenmorangie, ca stiam ca la Copenhaga e groasa cu spritu.

no bine, in cele din urma, ajunsei si la Copenhaga.
prima constatare: sunt multe gagici blonde, la propriu si la figurat.
cumatra de la beletele de tren, desi colegu (venit si el), i-a dat beletele mele, si i-a zis “vreu la fel ca astea”, n-a priceput decat dupa vreo 5 minute ca omu vrea 2 bilete, fix de acelasi tip cu ale mele.
alta cumatra, tot blonda, n-a priceput decat dupa ce omu a zis de vreo 3 ori ca vrea un expresso si 2 sticle de apa. nasol.

ok, ne-am gazat la un hotel. unu amenajat in stil minimalist . pt cine nu stie ce inseamna, e o forma mai misto de a zice “suntem extrem de zgarciti, si camerele sunt un pic mai mari decat paturile. care is foarte mici, cam de juma de persoana normala (adica de 100 kile, ca mine).

blanda de la receptia a vrut sa ma faca la buzunare, zicand ca mama companie n-a marcat banu pt hotel. cand m-a vazut ca n-am de gand sa mai scot bani (si colegu i-a zis sa verifice, ca sigur e platit) s-a potolit. dupa care, a venit cu o oferta mareata: fin’ca sunt io baiat simpatic, si stau vreo 6 zile la ei, contra a numai 250 coroane pe zi, imi pot upgrada camera la “executive”. cu vedere la piata, si balcon. adica 35E/zi extra.
a trebuit sa refuz politicos , ca ma beleau astia de la HR. deci m-am multumit cu camera pt fumatori.

sa merem la masa, ca ne era foame. zic, hai bre sa halim d-astea locale, ca deh, asa-i frumos.

merem la carciuma din apropiere, comandam 3 neamuri de heringi de fiecare, si cate un porc cu varza rosie si castraveti.

heringu no 1:
marinat, cu scortisioara si zahar. MULT zahar.

heingu no 2:
prajit, cu putin zahar.

heringu no 3:
cu sofran, scortisoara si zahar.

porcu: ok
varza rosie de la porc:
cu zahar
castravetii la otet:
cu zahar.
sa ma fut in zaharu lor!!!
si acu mai ragai a hering cu zahar si scortisoara.

ne intoarcem la hotel.
peste drum de geamu meu se afla Biserica Scientologica . aia care au bani de pe la Hollywood, si n-au gasit o metoda mai potrivita sa-i arunce pe geam.
io ma bag sa fac un dus, si, fireste, ies in curu gol de la dus. ca sa vaz cum o bisericoasa ma admira, de la vreo 2 etaje mai sus. si m-a si chiorat cu geamu ei, ca ii batea soarele in geam, si se reflecta fix pe moaca mea. nu mi-a dat prin cap sa-i arat sula, ci m-am rusinat si am tras draperia. plus ca nu era blonda si mistoaca, cum is multe p-aci, era satena si grasa. si cu fatza de cal.

mai tarziu am iesit pe strada de cumparaturi de fitze. Stroget. sau ceva de genu asta. preturi babane. am dat o tura si pe malu canalului, ocazie cu care ne-am cacat pe noi de frig. ca batea un vant d-ala nenorocit, care taie pana la oase. dupa o bere bauta la o brewery d-asta ce face bere in casa (foarte faina aia neagra pe care am baut-o io, chiat ca a fost aproape 10 iepuroi la scor), colegu s-o dus la somn, ca el e mai delicat.

io m-am hotarat sa caut un bar studentesc, fin’ca desi am terminat fackultatea de peste 10 ani, io inca ma simt tanar. am gasit carciuma. era inchisa, si cu o usa sparta. misto.
m-am indreptat spre casa, si am vazut o alta carciuma, unde mai era cineva prezent, pe langa carciumar. si am zis sa mai rad o bere acolo.
fauna:
* o grasa urata cu spume. si cu belciuge in nas, in bot, in limba. si probabil ca si in alte locuri, la care nu vreau sa ma gandesc, ca sa nu-mi piara chefu de sex pe urmatorii 50 de ani.
* barmanu
* un pui de arabete, pe care io il gaseam extrem de enervant. genu de care iti vine sa-i futi una cum il vezi.
* un gras.
* inca un pulemec.

mai trece timpu, mai apare o balena in carciuma. draguta la fatza, da ma lua sigur la cantar.

ce m-a frapat era succesu pe care il avea arabetele la grasele astea 2. se udau toate cand le baga in seama. arabetele fiind echivalentu cocalarului romanesc. pana mea, misteru feminin, ca sa zic asa.

no gata, am terminat berea, si ma bag la somn.

sa vedem pe unde mai bantui maine.
Christiania sau Red Light District (asta din urma, din cate am citit, e foarte dezamagitor, si nu se compara cu Amsterdamul. cica au si ei vro 3 magazine cu porcarele. om vide )

noapte buna copii .

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

