pai sa nu-i futi una???

postat de dracu in 2009-04-01 12:04

dom’le, citii acu fo 2 zile un articol cutremurator (ok, exagerez, da oricum e naspa), in Ev. Zilei.
un nene care a trebuit sa-si vanza casa, pentru a incerca sa-si salveze nevasta de cancer.
deh, a avut ghinion(?), a ramas fara ambele. asa ca domiciliaza intr-un Oltcit.

un moldovean cu inima mai bleaga, impresionat de situatia lui, i-a oferit cazare si un loc de munca platit decent, undeva in Iasi, unde o fi avand omu afacerea.

care credeti ca a fost raspunsul bietului om care doarme in masina si “Munceste cu ziua pe unde apuca, dar nu prea mai e de lucru nici ca salahor”???

nu, n-a fost “pot sa incep de azi?”.

a fost:
“Nu pot să iau o astfel de decizie pe loc. Îi mulţumesc domnului Căruş pentru iniţiativă, dar mi-e greu să-mi părăsesc oraşul. Aştept să-mi recapăt permisul de conducere şi poate îmi voi găsi un loc de muncă la o firmă de taximetrie din Ploieşti. Mă voi gândi serios la ajutorul oferit”.

pai sa nu-i futi una???

mi-aduc aminte cat de greu am gasit pe cineva sa locuiasca GRATIS in casa mea de la tzara.

astia nu merita nici sa te uiti la ei.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

