o explicatie simpla, pentru intelectuali

postat de dracu in 2009-06-08 12:05

dau o explicatie foarte simpla pentru aia care sunt atat de destepti / rafinati / telectuali incat “n-au cu cine” sa voteze, pentru ca “toti is hoti” (in paranteza, amintesc vorba canticului “toti ma bate, toti ma-njura, toti imi baga pula’n’gura”, ca nu ma pot abtine), si aia care nu-si muta curu pana la sectia de vot, “ca oricum nu conteaza”.

coae, presupunem situatiunea urmatoare:

io is pulitician, si vreau sa ma aleg. ca sa aiba si gura mea ce sa manance. si gura lu familia mea. si la nepoti, stra-nepori, si stra-stra-nepoti (ca d-aia ne costa 700 milioane autostrada care nu egzista).

am disponibil de la sponsor (Patriciu, sa zicem) 1 mil $. imi fac socoteala sa dau 10$/vot, mai pe la tara, ca acolo e mai ieftin. cu 1 mil, cumpar 100.000 voturi.
presupunem ca vin numa 1 mil pulemeci la vot, aia care nu-s foarte intelectuali (si, in consecinta, scarbiti). asta inseamna ca am 10% din voturi, cu care intru lejer unde vrea pula mea (senat, camera derutatilor, parlament european , primarie, consiliu judetean, pula mea).

sa presupunem ca in loc de 1 milioane de pulemeci, aia mai fraieri, taranii si clasa muncitoare, mai vin si dintre telectualii scarbiti. sa zicem ca marletele se duce la gratare DUPA ce a votat. si se aduna 10 mil. iar io am acelasi buget. 1 mil $. si pot sa platesc tot atat, adica 100.000. 10$ pe cap de vita furajata.

COAIE, INTELECTUALULE, atunci o sa am numa 1% din voturi. cu care o cam iau in freza.

ideea pe care nu vor sa o priceapa inteletualii astia scarbiti este ca, cu cat mergem mai multi la vot, cu atat sunt mai greu de facut si mai irelevante manariile pe care incearca sa le faca EI.

astia se alinta cu “lasa ca le aratam noi, ca nu ne ducem la vot!”.

bah narozilor, nu doar ca ii doare in pula, da chiar le faceti o favoare. prin refuzul de a vota, ii ajutati pe borfasi.
pentru ca 1.000 de voturi furate valoreaza mult mai mult atunci cand sunt in total 100.000 voturi, decat atunci cand sunt 10 milioane.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

