mananc si plang

postat de dracu in 2009-03-17 12:37

domnisoarelor si domnilor, trebuie sa marturisesc:

azi am primit spaga. si nu doar ca am primit, dar chiar m-am bucurat de ea.

sa va iexplic:

va ziceam mai demult de scaune. ca am cumparat pt negrii de pe plantatie niste scaune, in urma unui proces democratic de votare. ok, am cumparat de la 2 firme.

una din ele mi-a trimis, mie si lu colegutza, cate o sacosa continand o felicitare de Novruz Bairam si o farfurie cu mieji de nuca, stafide albe, stafide negre, alune, mieji de caisa, si niste cacaturi uscate care habar n-am ce-s, da is comestibile.

deci acu stau si rod la bunatatile astea. cica ingrasa. ma fut!

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

