mama ei de inginerie…

postat de dracu in 2009-04-20 17:54

va mai amintiti cum va povesteam de chinurile prin care am trecut ca sa aduc sclavilor de pe plantatie scaune ergonomice mai bune?

no bine, juma din scaune au venit deja.

ma cheama sambata o donsoara, economista la baza. ca ea si-a luat scaunu vechi inapoi, ca ala nou nu o da pe spate, cu roatele-n sus.
– mah, se da! ii zic io
– nu mah, nu se inclina
– ba da
– ba nu
– ok, hai ca vin si-ti arat.

ma duc la ea in birou, ma tolanesc pe scaun, invart de maneta, se lasa spataru pe spate.

se urca si ea pe scaun, invarte de maneta, se lasa pe spate: pula, spataru tzapan.

o dau jos, ma pun io iarasi pe scaun, repet miscarile: merge
vine ea, se pune pe scaun, repeta miscarile: pula, nu se misca spataru.

ma uit la ea: 30 de kile imbracata. cam cat un bulan d-al meu. zic:
– fumeie, impinge si tu o tzara spataru ala. si mai mananca, macar de 2 ori pe saptamana.
se pune pe scaun, impinge cu picioarele in birou, se lasa, in sfarsit, spatarul.

ies de la ea din birou, ma intalnesc cu injineru care zicea aici ca scaunele ergonomice alese si testate de mine nu se pot lasa pe spate. si caruia ii aratasem deja o data complicata secventa de miscari pentru a prosti scaunu sa se lase pe spate.

imi zice iar:
– Drace, scaunu nu merge!
– Ohhh, Jesus fucking Christ!!! not again!!!
– come on man, I’m telling you, doesn’t work!

ma duc dupa el, blestemand marunt printre dinti in cateva limbi cunoscute, si alte cateva inventate pe loc.
ii zic tov injiner sa beleasca in pula mea ochii la manevrele mele, ca sa vada cum se poate ajusta spatarul scaunului.

bai, deci, pula mea. cat de complicat poa sa fie sa tragi de manivelele de la un scaun???? mai ales cand, vorba ceea, esti inginer.
pula mea, vezi niste manete pe sub cur. trage si tu de ele, invarte, ridica, misca-le, vezi ce pula mea se intampla. ar trebui sa iti dai seama in mai putin de 5 minute cum se regleaza respectivu scaun din toate manivelele.

apare economista, care imi spune la modul cel mai serios sa le explic oamenilor cum se manevreaza scaunul….
cedez, si cu o voce spasita ii spun ca asa o sa fac.

il chem pe Training Coordinator la o tigara, si ii spun sa pregateasca un material prin care sa le explice retarzilor cum, de unde, in ce fel, si mai ales DE CE sa invarta de levierele de la scaun.
se uita la mine un pic dubios: nu stie daca vorbesc serios sau nu.
partea cea mai nasoala e ca nici eu nu stiu.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

