libertatea de exprimare n-au negociat-o

postat de dracu in 2009-02-18 14:32

Bogdeanu Olteanu se plange ca “Au negociat si legea lustratiei. Nu mai e”.

Sunt de acord cu el, e un lucru trist ca toate guvernele din ’89 incoace n-au vrut sa introduca o lustratie. de nici un fel.

dar nu m-am putut abtine sa nu il intreb:

“nu cumva ati fost la guvernare in ultimii 4 ani?
de ce nu ati adoptat in tot acest timp legea lustratiei ???

si fin’ca veni vorba, de ce nu va faceti curatenie in propria curte, mai intai (chestie pentru care nu va trebuie nici o lege), si nu-i lustrati pe fostii demnitari si securistii proprii? ca sa aveti si credibilitate cand le cereti celorlalti acelasi lucru.

cat timp PNL se mandreste cu proprii securisti, turnatori si comunisti (Morega, Stolnici, Quintus a.s.o), tinindu-i pe functii de conducere , cum le cereti altora, care au chiar mai multi?”

Domnu Oltean m-a bincuvanta cu un raspuns. fireste, unul la fel de cacat ca si coleg’su, domnu Orban.

“@ dracu: stimate dracu, nu am adoptat legea lustratiei pentru un motiv foarte simplu – prietenii de la PD (ulterior PDL) s-au opus sa o punem pe ordinea de zi, atit in biroul permanent (vezi interventia domnului Cristian Radulescu , lider de grup), cit si in plen (vezi interventia domnului Canacheu, vicelider de grup). s-au razgindit in ultima sedinta a biroului permanent, de la sfirsitul lui octombrie, ceea ce e mai bine decit deloc.”

adica la intrebarea cu lustratia din PNL n-a mai catadicsit sa raspunda, pt ca raspunsu ar fi fost:
“cum sa facem asta, dom’le? si cine mai fura pentru noi? cine ii mai apara de lege pe Patriciu, Tariceanu, Olteanu aso”

cand am insistat cu intrebarea “de ce nu isi face PNL curatenie in propria ograda, inainte de a le cere altora??”; cand l-am intrebat care e diferenta intre urletele WC Tudorului ca baga hotzii pe stadion, iar PRM-ul e plin de hotzi ca sefi, si PNL care “sustine” lustratia, dar are in conducere Moregi, Stolnici, Quintusi si alti oameni de bine; cand l-am intrebat de ce i-as crede mai mult pe liberali decat pe PRM-isti, omu a ales solutia cea mai “inteligenta”:

“da-l in pula mea de nesimtit, cum isi permite sa puna intrebari asa nasoale” si m-a cenzurat.

beneficiind de o conexiune de tot cacatu la net, am zis ca poate mi se futu mesaju pe drum, si n-a mai ajuns. asa ca i-am acordat prezumtia de nevinovatie, si am mai comentat odata.

“stimate domn,
ori nu mi-a mers mie netu cum trebuie (foarte posibil), ori m-ati cenzurat. iarasi, foarte posibil, ca mi s-a mai intamplat pe bloguri liberale si psd-iste.

in orice caz, reluam in postarea care nu a aparut faptul ca guvernul PNL si-ar fi putut asuma raspunderea pe legea lustratiei in ultimele zile de guvernare. care probabil nu ar fi trecut de parlament.
efectul de imagine ar fi fost foarte puternic, iar cel de pierdere al ciolanului minim. desi, daca revedem deciziile guvernului Tariceanu din ultimele 2-3 luni de mandat, ar fi fost niste pierderi serioase de ciolan pentru unii.

si reluam intrebarea, careia nu ati gasit de cuviinta sa ii raspundeti,
de ce PNL nu face lustratia in propriile randuri mai intai (si nu va trebuie nici o lege pentru asta), ca sa aiba si justificarea morala de a cere celorlalti acelasi lucru, si pentru a demonstra ca “lustratie” inseamna pentru PNL mai mult decat o vorba frumoasa, cu priza la intelectuali.

cu speranta ca nu cenzurati intrebarile incomode:
Dracu”

deci, pula mea, am folosit un ton aproape mistocar de politicos. ca sa nu ii dau motive sa ma cenzureze pt limbaj porcos.
si ete ca nu, nu mi s-a parut. omu chiar cenzureaza.

concluzia:
diferentele intre PSD-isti si PNL-isti, intre Bombo si Olteanu ar fi:
au alte initiale la partid.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

