Ies la produs!

postat de dracu in 2009-02-18 18:21

bai, nu se mai poate…. m-au rupt astia cu banii.

am cheltuit luna asta cam 2.000E. e drept, cam o data pe sapt am iesit la restaurant cu dna Dracu (100-150E iesirea).
da totusi…. laso-n pula mea, ca iau astia pielea de pe mine… si abia e jumate lunii. rupere cu preturile.
La 2-3 zile dau o tura pe la magazin. 100E sare scurt din schema la fiecare vizita. pe 2-3 sacose cu haleala.

azi a venit cumatra de la HR, ca mi-a scos (in sfarsit) vizele pe un an pt Dna dracu si Maimutica. tre sa decartez maine inca 323E.
cum banii de buzunar de la mama companie s-au dus in prima saptamana, cash advance-ul de 1.000E pe care l-am cerut s-a dus in a 2-a saptamana, acu tre sa umblu la salariu. in ritmu asta, mai strang bani din penis. e nasol daca am ajuns sa umblu la salariu

in concluzie, m-am hotarat sa ma apuc de prostitutie.
cum aia fizica imi e peste mana, din motive de semnat condica la domiciliu (si nici nu mai am 20 de ani ca sa ard orice pasarica, fara discriminare), ma bag la prostitutia intelectuala.

Dane, cotizeaza PNL-ul cu ceva, ca sa va laud (nu stiu daca mai e cazu sa il laud pe Tari, ca il matraseste nea Dinu, da poate la Crin sau Ludovic)? sau si la voi e criza?

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

