fute-l-as pe Bill

postat de dracu in 2009-04-20 14:24

pe Bill Gates, mai exact.

bai, mi-a mancat ficatii o eroare imbecila de la Vista.

sa lamurim o treaba: mi-am luat (pentru prima data, fie vorba intre noi) Windows cu licenta. de la mama lui. Vista. pe care am dat o suma frumusica. si care, din nefericere, se updateaza singurel, atunci cand ma conectez la net.

eh, de aici vine problema, de la cacaturile alea de updaturi. fute-m-as pe updaturile lor, ca sunt niste cacaturi, habar n-am care alea, care dupa ce se instaleaza produc o oroare foarte misto:

orice cd/dvd bag in dvd-writer, il vede ca blank. adica nu vede nici o pula din informatia de pe cd/dvd, si se deschide un cacat de fereastra care ma intreaba ce vreau sa scriu pe cd-ul/dvd-ul BLANK.

ete, vreu sa scriu sa moara Bill si tot neamu lui, infipt in pula de negru tavalita bine prin nisip si sticla pisata. si infipt fara nici o graba, incetisor-incetisor.

nu vreti sa stiti cate mii de km de pula a inghitit aseara tov Bill, cate neamuri (de la maimuta incoace) i-am luat la futut si la mui. plus cateva generatii viitoare. si i-am urat si sa-i coaca pula.

mno, deci are careva vr-un sfat?
in afara de “treci pe Linux” (nu sunt jocuri pe Linux, sau is niste basini),
“nu mai updata” (fute-m-as in inima lor, d-aia am luat cu licenta, sa fie updatat, ca altfel luam unu hacuit)

si alte asemenea.

ca mi s-a acrit sa ii dau restore la windows.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

