funny corporate things

postat de dracu in 2009-04-29 17:52

azi am aprobat viitoarea organigrama a departamentului, din care dispare, incepand cu 15 Mai, pozitia mea.

e ca si cum i s-ar cere condamnatului la moarte aprobarea pe sentinta

nu-i vorba ca, din moment ce era deja semnata hartia de Client, HR Manager, Project Manager si Branch Manager, a face io fitze ca nu semnez ar fi fost atat inutil, cat si contra-productiv, ca sa zic asa (in general e nerecomandabil sa faci pipi impotriva vantului).
dupa cum zice onorabilu Client (care, fie vorba intre noi, a avut cel mai mare profit din istoria lui anu trecut), e vorba de un “cost cutting exercise”.

m-am tavalit pe jos de ras cand am auzit termenul, si i-am intrebat p-astia de la Client definitia termenului “exercise” in opinia lor.

sa-mi bag pula-n ea de criza.

desi, in cazul meu particular, de obicei orice sut in cur s-a dovedi a fi un pas inainte.
sper sa fie si de data asta la fel.
iar daca nu merge sa mai raman aici, macar sa se dovedeasca mama companie a fi o mama buna, si sa ma trimita intr-o locatie civilizata, si sa nu fie o mama bulangioaica si denaturata, ca sa ma trimita in vro Nigerie sau Kazahstan.
om vide.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

