Foto-calatorie prin Copenhaga

postat de dracu in 2009-03-02 17:50

Am ajuns la Copenhaga prin Frankfurt. Care e aeroport cu ceva mila pentru fumatori, drept pentru care au amplasat custi cu fumatorii, ca la zoo. Partea buna e ca, odata intrat in cusca, fumezi minim 5-6 tigari in acelsi timp, de la colegii de osanda. Da intrebarea e: de ce n-ai voie, dom’le, sa fumezi 2 tigari in acelasi timp???

Copenhaga e un oras, in general, curat.
Mai putin sambata si duminica dimineata, cand toata populatia orasului se face ranga, si se comporta ca niste animale J din pacate, nu mi-a dat prin cap sa fac o poza si sambata dimineata, da puteti sa ma credeti pe cuvant.

Chiar pe langa hotelul unde am stat, in centrul orasului, sunt o gramada de carciumi. In general, fumatul e interzis in ele. Dar in cele sub 40 mp, daca vrea patronu, se poate fuma. Io am reusit sa gasesc o carciuma din asta. Patronul arata ca un batran hipiot, iar clientii erau, in mare majoritate, elevi si studenti, plini de belciuge si piercing-uri. Altfel, niste tineri frunosi . Iar carciuma arata destul de aproape cu “la lilieci”, din tineretea mea.

Dom’le, oamenii in Danemarca sunt frumosi. Pe cuvant. Io am remarcat gagicile in special, da n-am putut sa nu remarca faptul ca io, la 100 kg si 1.8m, eram in clasa medie de gabarit. Nu era deloc o raritate sa vad indivizi carora le ajungeam pana la umar, sau de 2 ori mai lati in spate decat mine. Da gagile….. imi ploua in gura luati de vedeti.

Ce mai are orasul? Case pe canal, in stil olandez, copii fugarind porumbei in piata primariei, biserica stafiei, cu niste vitralii superbe.

Conform unui grup statuar de pe langa port, asa cum romanii se trag din poponari (Traian + Decebal = love), Danemarca a facut parte dintr-un ménage a trois (sper ca asa se scrie) mai complicat, cu relatii de dragoste puternica intre Norvegia si Danemarca, in care tot timpul isi baga nasul bagaboanta aia de Suedia. In poza asta se pot vedea Norvegia si Danemarca ante-coitum. Danemarca probabil le pandea dupa colt, sa le infinga cate o mataranga artificiala in dos, cand se aplecau astea 2.

Am fost si la o carciuma argentiniana: Asador.
Bah nene, asa vaca n-am halit in viata mea.. se topea in gura, bre, nu altceva. Vaca argentiniana rulz. Cand ne-a adus halca de un kil de carne, si a inceput sa o taie pustiu, jumate din restaurant a balit instantaneu. Si deja simteam cum ne urasc.
Din fauna restaurantul facea parte si o bunaciune de argentinianca (cred), ca vorbea o limba d-asta mai spaniola. Care se adunase ca inca vreo 2 bunaciuni (una daneza, alta tot ceva sud-americanca), plus o indianca urata cu spume, care probabil avea rostul de a-ti taia apetitul. Da cu mine nu i-a mers.
Aranjasera astia la carciuma si o zona de fumat care mi-a placut teribil. O curticica de vreo 15 mp, inconjurate de ziduri, cu o tava pe care ardeau niste cioate de mesteacan in mijloc, si scaune dimprejur. Pe bezna. Super, dom’le. As fi stat acolo ore.va recomand calduros carciuma asta, daca va mana soarta prin Copenhaga. Da sa nu uitati sa iesiti la produs inainte, ca ne-a costat cam 150E nota, 2 insi. Cu vin cu tot, e drept.

Nah, fiind turist, nu puteam sa o scap si pe bagaboanta aia de sirena, care sta in curu gol pe malu marii de vreo suta de ani.

Vizavi de opera, in zona unde sunt turistii dusi la muls (magazine cu suveniruri), egzista si un magazine d-asta unde lucreaza o romancuta. N-am prins-o, ca era ziua ei libera, da am facut cumparaturi acolo, ca sa ii iasa fetii salariul. Mi s-a parut foarte misto masinuta electrica ce zace in fata magazinului, fiind defecta.

Ce mi-a mai placut, a fost un pasaj pe langa o carciuma studenteasca (una mai de fitze). Mi-a adus aminte de oraselele italiene.

Normal, a trebuit sa vizitez si muzee.
Unu din ele a fost Ripley sau ceva in genu asta, chiar langa primarie. Un ciudatel care a umblat prin toata lumea, adunand tot felul de curiozitati ale naturii sau oamenilor. Destul de interesant.
Printre exponate, puteti gasi un nenorocit de tunnel care se invarte. Adica pasarela care trece prin tunnel e fixa, iar tunelul se invarte in jurul ei. O senzatie de tot cacatul sa treci pe pasarela aia, pe cuvant.

La un moment dat, atentia mi-a fost atrasa de un exponat scris in limba romana. “inceputul vecerniei”. Am holbat ochii mari. Wtf??? Mai departe, un scrin cu niste cruci si diverse sticlute. Si cu o eticheta, tot in romaneste.
Ce sa fie, ce sa fie. Normal, un kit de kilarit vampiri, originar din estul ioropei, de pe la 1850. cica era obligatoriu ca fiecare calator sa aiba unu la el.
Un alt exponat interesant e o centura de castitate . M-am chiorat bine la ea, si am tras concluzia ca pentru domnitele cavalerilor plecati la lupta, muia era singura optiune cat de cat posibila. Sau un cavaler cu pula cat un creion.
Oricum, modelul asta mi s-a parut a fi unul de bun simt, fata de altul, pe care l-am vazut la muzeul erotic. Ouch, mare bulangiu barbatu lu aia, pe cuvant…

Inchei prin o alta recomandare a muzeului erotic, papusa de silcon cu sistem de operare Windows. Io unu zic “pas”, ca nu vreu sa-mi imaginez ce s-ar putea intampla daca se infinge windowsu cand ti-e lumea mai draga.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

