Experienta (cu o) daneza

postat de dracu in 2009-02-02 11:14

Ati remarcat deja ca io is destul de vorbaret, si ma laud. Asa ca am zis mai multor preteni ca dau o tura la Copenhaga. Ca sa cer sfaturi si idei pe unde sa umblu. No bine, o expresie cu care mi s-a raspuns foarte des a fost “Is fucking expensive!!!!”.
Am intrebat, ca sa-mi fac o idée: bine mah, cu 20E poti sa mananci ceva?
Cica “da, un sandwich”. O sa-mi bag pula. Chiar e scump.

Da in sfarsit, altceva voiam sa zic: unu dintre preteni mi-a povestit experienta lui daneza. Nu, n-a fost in Danemarca, da si-a pus-o cu o daneza. Gagica cica nu se incadreaza in poza scandinava, in sensu ca nu era inalta, cu cracii lungi si tzatzele mari. Ci doapa, cu picioarele scurte. Da macar era blonda si avea tzatzele mari. N-au avut o relatie, ci niste sedinte de futing.

Ok, astea ar fi datele preliminare.

De aici mai departe povesteste omu prima sedinta de futing.

Din vorba in vorba la carciuma, a condus-o acasa, si l-a invitat sus la o vodka. Omu, politicos din fire, n-a refuzat. Au ajuns sus, au baut cateva vodci (desi luasera destul la bord si la carciuma), si s-au hotarat sa treaca la treaba.
Prima surpriza nasoala: fumeia era dotat cu o blana suficient de generoasa. Nu tu coafata, tunsa etc. nu era chiar ca blana de urs, ca tipa era blonda naturala, da avea paru de jos mai lung decat il avea el in cap (a se lua in consideratie faptu ca omu e chel, totusi).
A 2-a surpizda nasoala: fumeia nu presta oral. N-a inteles el foarte bine de ce, ori ca ii e scarba, ori ca e numa pt preten. Iar omu nu se califica la titlu. Chestie naspa, oricum.

Oricum, se apuca de treaba, cu toate minusurile. In timp ce omu facea abdomene, gagica il mangaia insistent pe buci. Din ce in ce mai insistent. Omu deja incepe sa aiba emotii “bah, ce pula mea face asta???”. Mai presteaza ce mai presteaza, gagica incepe sa il caute de oo. Si sa avanseze ingrijorator spre capatul oolelor. Da ala nepotrivit, cu gaura, si nu ala corespunzator (ce-i drept, ala corespunzator era infundat pana peste urechi in blana domnisoarei).
Omu strange din buci, sa ii semnalizeze naroadei ca la vale e “No No”. asta, nimic, si mai insistent, avanseaza spre gaoaza omului. Omu transpira, strange din buci cu disperare. Asta nimic, de acu cauta sa-si infinga des’tu.

– pana aici, isi zice omu, asta chiar vrea sa ma controleze de prostata.
pune frana la activitate, isi ia moaca serioasa, de conversatie filozofice, si ii zice:

– pisi, stai dracu potolita, nu-mi baga destu’n cur.
– da de ce????
– cum adica “da de ce”??? pai nu-mi place.
– nuuuuuuuu????? Esti sigur??
– what the fuck?? Normal ca sunt sigur. Cre ca stiu foarte bine ce imi place si ce nu, nu crezi???
– da tu imi bagi mie destu’n cur!
– aaaaaahhhhh, aia e alta treaba. Nu se pune……
– de ce?
– pai tie iti place
– si tie nu-ti place????
– nop, mie nu-mi place.

Tipa vine cu argumentul suprem:
– da tuturor tipilor cu care mi-am pus-o pana acum le place sa li se bage destu’n cur…
omu n-a fost curios sa afle al citalea e pe lista.
– uite ce e, papusha. Io sunt un tip foarte special, ok? Mie nu-mi place sa mi se bage nimic in cur.
– aha, ok. da esti sgur?
– foarte sigur!!

Tipa l-a ascultat, totul a mers ok mai departe (mai putin frustrarea omului ca tipa nu presta oral si avea blana). S-am incalecat p-o sha, si v-am zis povestea.

Concluzia tipului dup ace mi-a povestit toata intamplarea:

“so, if you go to Copenhagen, watch your ass!!”

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Februarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

