e naspa

postat de dracu in 2009-06-10 14:08

bre, atata mi s-o laud ce misto e sa te lasi de fumat, ca am pus si botu. si am zis sa ma las si io.
chestii descrise ca fiind fenomenale, si intamplatoare imediat:

* mancarea devine brusc mai gustoasa si e mai buna.
o pula. pestele are tot gust de peste, pasarica tot de peste (joke), maru tot de mar, si porcu tot de porc.

* nu mai gafai daca urci 2 etaje.
o pula. tot gafai.

* respiri mai usor.
o laie. respir la fel.

* dormi mai bine.
dorm la fel de bine, din orice pozitie. sunt aproape de nivelul de shogun in dormit, ala la care au ajuns asiaticii: sa doarma in cur pe scaun, dand din maini la tastatura.
io doar nu pot sa dau din maini cand stau dorm pe scaun.

* nu mai sforai noaptea.
:)) intrebati-o pe dna Dracu. cica ma aude din dormitor, cand io dorm in living.

* nu-ti mai pute gura a tigara
sincer, asta o fi adevarat, da nu ma deranejaza, avand in vedere ca nu ma sarut singur.

* faci economie la bani.
pai ma costau 70 de centi pe zi. salvez mareata suma de 255.5E/an. ce sa zic, m-am imbogatit. maine ma duc sa-mi iau o poza cu un iaht cu banii astia.

deocamdata, singurele “avantaje” in faptul ca m-am lasat de fumat e ca-s frustrat, cam nervos, si tanjesc dupa tigari. si nu mai pot sa ma cotesc din birou cu “ies si io la o tigare”. ca bonus, mai pierd si interesantele conversatii de la tigara.

pula mea.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

