draghe domnule politician UDMR-ist

postat de dracu in 2009-03-30 09:58

draghe domnule politician UDMR-ist,

am sa-ti zic fo 2 vorbe, si nu numai de faptul ca ma declari “sovin”.

In primul rand, trag concluzia ca matale esti neam (prost) cu presedintele ungur. asta pentru ca vii la mine acasa (pe blog) si ma insulti.
Desi eu te-am tratat cu tot respectul la tine pe blog, si atunci cand am gresit, chiar mi-am cerut scuze. Lucru care mi se intampla destul de rar (sa gresesc ).
In mod normal, ar trebui sa te bag in ma-ta si sa-ti zic de sanatate. Pentru ca sunt in toane bune, n-o s-o fac.

Domnul politician UDMR-ist, mare doritor de parlamentarie, ca urmare a ceea ce am scris io aici o declarat ca io is sovin, si ca, pe viitor, o sa ma cenzureze pe blogul lui.

“Tihi
2009-03-28 16:52
Eşti un şovin. Te rog să nu mai comentezi niciodată pe blogul nostru, pentru că oricum nu va fi aprobat.“

No, la partea cu cenzura, mi se falfaie, v-o spun cu toata sinceritatea.
Desi vrea sa ma cenzureze nu pentru exprimari sovine pe blogul lui (care exprimari nu exista), ci pentru ca as fi sovin asa, la modu general, si in viata particulara , e fix problema lui ce vrea la el pe blog.
Din punctul meu de vedere, n-am nimic de pierdut.

Da-mi voie, draga UDMR-istule, sa ii felicit in primul rand pe cetatenii romani (si in special pe etnicii romani) din Colegiul nr. 7 din Cluj care NU TE-AU VOTAT. Si pe cei care au votat cu altcineva, si pe cei care nu au venit la vot.
De ce ii felicit?
Pentru ca despre declaratia unui idiot, coleg cu tine de partid, care spunea ca el nu ii reprezinta pe romani, ci pe maghiari, tu spui ca “Un parlamentar UDMR chiar îi reprezintă pe alegătorii săi, deci pe maghiarii din România. Est un fapt electoral.”

Deci daca ai fi fost ales, matale i-ai fi reprezentat numai pe maghiari, conform definitiei date de tine.
In concluzie, ai primit un bine-meritat si justificat sut in cur la alegeri, ceea ce iti doresc si in continuare. Pot sa citez din marii clasici romani, si anume:
“Ce bine imi pare ca ai luat tzeapa, Ce bine imi pare ca ai pierdut”.

Sa-ti zic un secret, draga domnule udmr-ist, “Politician, jurist, expert în comunicare politică, publicist, membru al platformei liberale din UDMR, consilier pe teme juridice şi de comunicare al Prezidiului Executiv UDMR”.
Declaratia matale de mai sus ma indoiesc ca va aduce un mare beneficiu de imagine UDMR (cel putin printre etnicii romani), asa ca faci o treaba cel putin discutabila ca “expert in comunicare”. Reusesti matale sa comunici ceva, dar am impresia ca obtii fix opusul rezultatului scontat.
Ceea ce, ca un sovin ce ma aflu, nu poate decat sa ma bucure.

Si sa-ti mai spun inca una:
Stii cand o sa aveti voi autonomie pe criterii etnice ?
In momentul in care veti convinge 50% + 1 dintre cetatenii CU DREPT DE VOT (si nu 50% + 1 din cei care se prezinta) ca meritati asa ceva, si ca autonomia teritoriala pe criterii etnice nu prezinta nici un pericol pentru statul roman. Ca sa poata fi modificata Constitutia in sensul asta.

(Hint: la suspendarea lui Base, eveniment cu extrem de mare ecou social, NU s-au adunat cei 50% din cetatenii cu drept de vot.)

Mitinguri, bocete la UE, referendumuri locale, zbierete despre “discriminarea” la care sunt supusi maghiarii, plansete ca porcii de romani modifica compozitia etnica prin infiintarea de orfelinate (WTF!!!) greco-catolice (se stie ca romanii sunt greco-catolici!) in satele secuiesti nu va ajuta cu nimic in castigarea sprijinului majoritarilor, ba chiar dimpotriva.

Si tine minte, domnu doritor la parlamentarie pe banul public:
INAINTE DE A CERE RESPECT, ARATA RESPECT!

Le doresc etnicilor maghiari din Romania sa se destepte macar cat s-au desteptat romanii:
romanii si-au aruncat extremistii (PRM-ul) la gunoi. Poate ar fi bine s-o faceti si voi.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

