de ce bozgor?

postat de dracu in 2009-03-24 15:23

o domnisoara cititoare, biancas, m-a criticat (nu de mama ) ca folosesc cuvantul “bozgor”.
asa ca ma simt dator cu niste explicatii.

o statistica, mai intai:
din peste 500 de postari pe blogul meu, cuvantul “bozgor” apare in 5, “maghiar” in 4, iar “ungur” in 15.

“bozgor” apare ca insulta in:
* declaratiile presedintelui maghiar pe 15 martie,
* inundarea cu nume maghiare a Ardealului pe Google Earth, de m-am speriat c-am gresit tzara. un cretin care scria peste tot “aici a fost pamant unguresc, hai sa plangem”.
* politica, si anume declaratiile udmr-istilor ca romanii is extremisti pentru ca ii scot de la ciolan (dupa alegeri).

mai apare:
* ca injuratura, in gluma, la adresa unui rus
* ca “alint”, la adresa unui coleg, alaturi de “securist”.

deci, ca insulta, apare in 3 postari. plus inca 2 glume (mai bune sau mai proaste, e alt subiect).

o sa ma refer la ultima postare in care apare “bozgor”, si anume la cea referitoare la vizita presedintelui Ungariei.

reminder:
Presedintele Ungariei si-a manifestat dorinta de a veni in Romania pe 15 martie, la “autoguvernarea maghiara”, pentru a sustine, logic, autonomia teritoriala pe principii etnice.
i s-a refuzat accesul CA PRESEDINTE de catre autoritatile romane , asa ca omul a venit ca cetatean privat sa-si sustina discursul. nebeneficiind de protocoalele diplomatice uzuale. autoritatile romane nu au putut interzice accesul unui cetatean comunitar in Romania, asa ca n-au avut ce face.

precizez de la bun inceput ca, in locul lui Base, as fi procedat altfel, si anume:
Il lasam pe presedintele maghiar sa vina, mergeam cu el la adunare, il invitam sa manance cacatul cu pricina, apoi citeam sec din Constitutie, in fata tuturor:

” Constitutia Romaniei :
* Articolul 1.1.
România este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil.
* Articolul 3.3
Teritoriul este organizat, sub aspect administrativ, în comune, orase si judete. În conditiile legii, unele orase sunt declarate municipii. ”

si plecam, fara sa zic nimic in plus.

m-a infuriat atat nesimtirea unui presedinte de stat “prieten”, cat si imbecilitatea presei romanesti.

cum vad eu actiunea presedintelui maghiar:

Imi bati la usa, io deschid usa, tu imi spui ca vrei sa te caci pe covor, la mine in sufragerie.
Io iti spun ca nu imi place ideea, tu ma impingi la o parte, intri in casa, te duci in sufragerie, si te caci pe covorul meu. urat, vechi, cum o fi, pula mea.
Dupa ce te-ai cacat pe covorul meu, la mine in casa, incepi sa urli, sa zbieri, si sa tropai din picioare, ca sunt nesimtit, si nu ti-am dat hartie.

pai sa nu-ti fur muma-n cur de BOZGOR???

nah, ca a aparut si postarea cu nr 6 care contine cuvantul “bozgor”

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Martie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

