Da de ce?

postat de dracu in 2009-04-09 17:32

nu stiu altii cum stau la capitolu “fosti” / “foste” (eventual ambele, pentru aia mai emancipati), da io nu stau prea grozav. In sensu nu pastrez legatura cu nici una (faptu ca sunt la mii de km s-ar putea sa aiba o oarecare importanta).

99,99% din ele probabil m-au uitat. Cateva poate ma mai urasc (desi, avand in vedere ca a trecut ceva timp, s-or fi mutat in prima categorie). Cert e ca destule m–au urat, sau macar porcait viguros la despartire. Care, mai intotdeauna, era din cauza mea (dupa cum stim, barbatii is intotdeauna de vina. Si porci, pe deasupra, la mijloc si pe dedesupt).

Ba nene, da e o don’soara care nu m-a uitat. Din pacate.

n-o sa dau prea multe detalii despre ce a fost cand eram io tanar. Sa zicem ca am avut nesansa de a fi primu. Don’soara cu pricina a ramas destul de marcata de chestia asta. Sau, ma rog, de dragostea ei pt mine or something like that. Cert e ca a ajuns putin si pe la aia cu capu, care iau pastille multe si se imbraca in camasi de forta. Gurile rele (adica vipera de sor’sa) cica din cauza mea. Never mind.

Ne despartiram noi, io imi vedeam de saritu din pasarica-n pasarica, ca orice student care se respecta, si dadusem deja capitolu la “history”.

Ma intalnesc cu o buna amica intr-o zi, care ma ia cu:
– bah, fiti-ar nebuna de cap. Futacu dracului!
– Ce-ai mah??? Pe cine am futut?
– Pe x-uleasca.
– Bine mah, da asta a fost acu 2 ani!?
– Da bah, da suntem colege de cancelarie acu (io mereu am avut o slabiciune pt filoloage).
– Asa, si?
– Pai m-a luat intr-o pauza la o sedinta de infierare, ca ea s-a despartit de dragostea vietii ei (adica tu), din cauza ca m-ai futut pe mine. Si io i te-am luat, imbecilule.
– Cum mah? Cum dracu?
– Uite asa, a venit, m-a luat de o aripa, m-a scos din cancelarie, si a inceput sa boceasca si sa ma ia la intrebari ca de ce ai lasat-o tu pt mine. I-am zis nebunei ca nu-s fumei-ta, da nu m-a crezut de nici o culoare.

Ok, si uite asa s-o distrat amica-mea o buna bucata de vreme cu fosta mea gagica. Asta la vreo 2-3 ani dupa ce io ma despartisem de x-uleasca.

De ce imi amintesc de asta acu?
Pentru ca, relativ recent am aflat ca m-a cautat acasa fosta gagica. Ma rog, acasa la maica-mea. Asta anu trecut. Deci dupa ce au trecut 15.000 ani de cand ne-am pus-o. Si o intrebat-o pe maica-mea pe unde mai umblu, si ce mai fac, i-a destainuit ca ea e divortata si are un copchil. Si ca ar vrea sa ma mai vaza, sa mai stam de vorba. Normal ca maica-mea, fimeie cu capu pe umeri, i-a zis numa ca-s plecat din tzara. Si insurat, si cu puradel.

Maica-mea nu mi-a zis mie ni’ca, da i-a zis lu dna Dracu. Ca m-o cautat nebuna. Si dna Dracu mi-a zis si mie acu ceva timp.

Din fericire, si Dna Dracu e femeie inteleapta, si numa s-o minunat, si a facut putina caterinca pe seama mea.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Aprilie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

