ce ti-e si cu menajerele astea…

postat de dracu in 2009-06-24 14:02

is din 2005 pe aici. prima menajera pe care am avut-o, cand imparteam apartamentul cu alt tip, a fost cea mai meseriasa menajera pe care am vazut-o vreodata. economista la baza, da din cauza de varsta nu-si gasise job de economista, asa ca facea curatenie.

bai, era maniaca fumeie aia. ii lua minim 4 ore sa faca curatenie in apartament, si cand termina puteai lejer sa mananci de pe veceu. stergea praful de sus pana jos, dadea mobila la o parte, spala pe sub pat, etc. din pacate, i-am pierdut urma cand m-am mutat in apartament de unu singur. o bucata de vreme m-am descurcat fara, ca nu-mi cad coaiele sa fac si io o data pe saptamana curatenie.

ei, cand au inceput sa vina fetele pe la mine (adica nevasta-mea si fii-mea), am inceput sa caut iarasi menajera. si n-am mai fost niciodata multumit, n-am mai gasit una care sa isi faca treaba asa cum trebuie.

acu avem una, recomandata de sefu, caruia ii face curatenie de ani buni. mah, lui si inca unui cioleg, la care lucreaza de ani de zile, le face treaba cum trebuie.

mie si unui alt coleg, care suntem musterii mai noi, o face in doru lelii. de exemplu, daca da cu aspiratorul nu spala pe jos, si vitzavercea. plus ca termina de facut curatenie in ditai apartamentu, ca are peste 100mp, in juma de ora sau o ora. cand mie imilua lejer 4-5 ore. e drept ca io stergeam praful, spalam blatul pe la bucatarie, aspiram si spalat pe jos din balcon in baie.

cumatra asta balconu de la strada inca nu l-a vazut cum arata, iar p-ala dinspre curtea interioara l-a spalat o singura data. in juma de an.

ultima data a venit ieri la curateni. a stat 2 ore jumate, din care 2 ore a vorbit la telefon (al meu, ala fixu), si juma de ora a calcat rufele. dat cu aspiratoru, sters prafu sau spalat pe jos: ete pula, de ce sa se oboseasca???

fumeia taxeaza in jur de 150E/luna. si are vreo 6 apartamente, cel putin. ii iese un salariu decent, iar cel putin jumate din timp (la mine si la colegu) freaca maciuca la telefon.

apai sa nu-i futi muma-n cur???

am ajuns la concluzia ca daca tot n-are chef de munca, de luna viitoare (ca am platit in avans, ca la curve) n-o mai deranjez. sa stea in pula mea la telefon la ea acasa.

si-asa pe fete le duc acasa luna viitoare, io o sa-mi fac singur curatenie, iar banii ii dau mai bine la gym-ul de langa birou, unde au o piscinuta de toata frumusetea.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

