Cadouri de la maseuza

postat de dracu in 2009-06-20 12:30

Cre ca v-am mai spus ca ma duc de o bucata de vreme la un salon de masaj chinezesc . Si la aceeasi maseuza.

No bine, dupa luni de zile de mers la masaj, se pare ca maseuza a prins oarecum drag de mine. Probabil conteaza faptu ca io nu cer sa presteze si alte servicii fata de masaj (asa cum is obisnuiti sa ceara bastinasii), si in consecinta n-o trag de tzatze (lucru tehnic extrem de dificil spre imposibil, fin’ca n-are), nici n-o cotrobai la fofo. Pentru ca (din pacate), la salonul ala chinezesc se presteaza NUMAI servicii de masaj, spre deosebire de saloanele locale, unde “masaj” e denumirea pentru curvasareala (asa mi-au zis mie niste prieteni). Plus, bacsisurile consistente pe care i le las (in mod ciudat, si chinezii sunt familiari cu termenul de “bacsis”).

No bine, cum va spuneam, datorite conditiilor de mai sus i-am devenit simpatic lui Ilan, maseuza. Asa ca s-a gandit ea sa-mi faca cadouri.

Prima data a zis ca-mi aduce niste pantaloni din China, ca se intoarce o pretena d-a ei de acolo. Asa ca deja fantazam la niste pantaloni de matase. Gen pijama. Mi-o luat masura la nadragi donsoara Ilan cand am fost la masaj, o facut comanda, si dupa lupte seculare care au durat cam 2 luni, a reusit sa-mi faca rost de pantaloni. Ce credeti ca mi-a adus??? O pereche de blugi. Pula nadragi de matase….

A 2-a oara o zisa ca-mi aduce niste ceai. Dupa vro luna sau 2, a reusit sa-mi aduca. Numa ca ceaiu ala erau de fapt niste bucati de lemne, ca niste crengi. Nu ceai verde sau mai stiu io de ce floare. Niste vreascuri cu gust de praf (ca am si incercat odata ceaiul). Cum vorbeste din pula cumatra atat engleza cat si rusa, habar n-am la ce-s bune lemnele alea, asa ca n-am mai baut al 2-lea ceai.

Apoi i-a adus cadou nevestei. Daca ma simpatizeaza pe mine, fireste ca o simpatizeaza si pe Dna Dracu. Asa ca i-a adus cadou o crema de moaca. Cu care, fireste, madam Dracu n-are curaj sa se dea, ca scrie numa in chinezeste pe ea, si cine stie ce crema de pantofi o fi.

Un ultim (deocamdata) cadou, adus acu vreo 2 saptamani, m-a dat pe spate. Pe langa o crema de moaca pt madam Dracu (care zace langa prima), mi-a adus si o pasta de dinti .
Wtf??? Pasta de dinti??? Nu cred ca era vreo aluzie, da sper sa nu-mi aduca sapun data viitoare.

Ma intreb ce urmeaza.

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Iunie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

