daca va era dor de cautari :)

postat de dracu in 2009-01-31 17:25

Cautari

* imi bag pula in tariceanu
despre morti numai bine

* sfaturi in caz ca ma intalnesc cu dracu
Ii dai si tu o bere

Probleme conjugale:
*cum fac sami fut nevasta in cur?
Ii dais a vada raspunsu la intrebarea care urmeaza

* e bine ca femeie sa te futi in cur
E foarte bine
(dai o bere, bah)

D-ale fututului in cur
* poti ramane insarcinata daca iti ajunge sperma in fund?
* ma dezvirginez dak imi bag obiecte in fund?
Ha ha ha ha

* daca o futi in cur se intampla cv
Da

* te dezvirginezi daca te futi in fund?
Nop. Baga mare.

* cum sa o fut in cur mai usor sa no doara ulei sau ceva?
Da sau ceva.

* colegu anul acesta iti urez sa futi virgine…
Da ce ti-a facut mah colegu ala de-l blestemi asa???

* caut pizde virgine sa le cresc
Se gaseste numa pizda de crescut? Adica fara periferice? Ma rog, e mai nasol daca lipsesc tzatzele si gura, da asta e…

* cum sa scapi de purici
Da de unde i-ai luat??? Mah, tu esti zoofil.

* cum sa fut o fata de la tara
Cre ca metologia de lucru e la fel ca pentru fetele de la oras. Zic si io.

* cum futi o blonda in cur
??? sunt stiluri speciale de futut in cur, in functie de culoarea parului??? Nu stiam

* sa imi iau jacuzzi
Ia-ti

* ofer talpa piciorului
Pentru ce??

* alifia de galbenele este buna pt pula
Foarte buna. Cica merge si pt fututul in cur

* poti sa te futi in cur
Io nu

* numarul da tel lui dracu
Ie secret

* metode de futut o fata care nu vrea sa stea
O imbeti

* femei grase cu pula
Doamne fereste…..

* cum sa futi o virgina daca esti virgin si nu ti se scoala pula?
Coane, e destul de complicata situatia. Am mai zis io parca, e ca si cum ai incerca sa cosi, da fara ac, direct cu atza.

* amanta intra in job description
Da (altu care are de dat bere)

* cum se pun clamele in par mediu poze
Cu superglue

* vreau sa caut un caca mare
‘ai sa’mi trag una… m-a luat..

* de unde se trage poporu roman
Conform istoriei noastre, din Decebal si Traian

* manele imbecilizare
Da

* nu merg tastele q a z
Si tu cum pana mea ai scris “q a z”???

* e tarziu sa cumperi un caine la 4 luni
Tarziu pt ce?

* ai voie sa futi in cur
Multumesc, esti o generoasa

* ce afaceri sa faci bai frate in romania asta de cacat?
Te faci politician?

* cum sa-mi fac barbatul sa ma futa
Imabata-l. daca e sufficient de beat, nu mai vede cat esti de urata.

* lesbiene cu dublu dildo
Uite unu (una) care stie ce vrea

* nu am clienti futu dracu
Bai, pe cuvant, io nu ti-am futut nici un client.

* o pula de cal intr-o pizda stramta de virgina
Mi se pare o contradictie in termini

Citeste mai mult: Arhiva insemnari Ianuarie 2009 >> Dracu – INTERZIS MINORILOR!!!

Leave a Reply

